צור קשר

    ייעוץ משפטי אישי 24/7

    יצוג לקוחות בפני רשויות החקירה – פלילי

    היקלעות למצב של חקירת מיסים היא בכל מקרה לא מצב נעים להימצא בו, כאשר לליווי המשפטי המתאים והמדויק עבורכם יכולה להיות השפעה מכרעת על האופן בו כל התהליך הזה יסתיים מבחינתכם. משרד עו"ד בועז ראובן ושות' הינו משרד בוטיק בעל התמחות במיסים ואנו מעניקים ללקוחותינו ייצוג משפטי מקצועי ומותאם אישית לכל אורך התיק, כולל בשלבי החקירה הראשוניים.

    הייצוג המשפטי של לקוחות בפני רשויות החקירה מטעם רשויות המיסים בישראל ו/או גורמי אכיפה נוספים רלוונטי מרגע שידוע לאדם שמתנהלת נגדו חקירה, ככל שעורך דין מומחה למיסים יכנס לתמונה מוקדם יותר, כך ייטב. ייצוג משפטי זה שאנו מציעים רלוונטי לעבירות מס הכנסה, עבירות מכס, עבירות מע"מ, עבירות הלבנת הון וצווארון לבן וכל היבט אחר הנוגע למיסוי בישראל ובעולם.

    אנו מאמינים אדוקים בליווי ויעוץ משפטי צמוד ובעיקר מותאם אישית למקרה שלכם בהקשר לחקירות מיסים ועבירות מס – רק כך אפשר להגיע לפוזיציה האופטימאלית ביותר ולשפר את הסיכוי לסיים את ההליכים עם מינימום ענישה ומינימום השלכות שליליות עליכם כחשודים ו/או נאשמים

    השירותים שלנו

    • ייצוג לקוחות בפני רשויות החקירה של רשות המיסים ו/או גורמי אכיפה וחקירה אחרים.
    • ייצוג לקוחות בבתי המשפט, בכל הערכאות המשפטיות.
    • ליווי חקירה יסודי, תוך שמירה על זכויות הלקוח ודאגה מתמדת לאינטרסים שלו.

    אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך ההליכים מולם ונגדם, משלבי החקירה הראשוניים ביותר ואחרי שהחקירה הפכה גלויה ועד לסיום מלא של ההליכים המשפטיים, אם המקרה יגיע לכדי כך.

    ייצוג נאשמים בתהליכי חקירה מול הרשויות

    כאשר מול נאשמים מתקיימים הליכים של חקירות לגבי עבירות פליליות, הם כמובן צריכים להיות מזומנים לחקירה. חקירות אלו תהיינה לרוב יזומות וקבועות מראש, כאשר ניתן ואף רצוי להיערך מראש מבחינת מידע, נתונים וכמובן ייצוג משפטי הולם. אותם נאשמים יכולים וצריכים לקחת לעצמם ייצוג איכותי וטוב אשר מתמחה בתחום ואשר יעניק להם הכנה טובה לחקירה. חשוב לציין כי לעיתים ישנן חקירות בהליכים אזרחיים גם – למשל במקרים של חקירות יכולת מול הוצאה לפועל, פשיטת רגל וכו'.

    אז במה יכול לסייע עו"ד ?

    עו"ד מומחה למיסים מביא עימו היכרות מעמיקה עם כל דיני המיסים של ישראל וכן ידע רלוונטי למקרים קודמים, תקדימים משפטיים ואפשרויות משפטיות לגבי מקרי עבירות מס והליכי חקירה שונים. יש חשיבות עליונה להיעזר בשירותיו של עו"ד המומחה בדיני מיסים ולא בעו"ד פלילי או אזרחי ללא התמחות ספציפית זו. בדיוק כפי שרופא ילדים איננו ישמש כנותן חוות דעת מומחה במקרה של אורתופדיה, באותו האופן בדיוק עליכם כמיוצגים בהליך חקירתי או משפטי לשכור עו"ד אשר מתמחה בתחום המסוים הרלוונטי לענייניכם, תחום המס במקרה הזה.

    בהתנהלות מול רשויות המסים בישראל רצוי וצריך לאתר משרד איכותי ואמין כמו משרד עורכי דין בועז ראובן. מדובר במשרד שיודע להתמודד מול הרשויות. תרכובת הניסיון, הקשרים, ההיכרות עם חוקי המס וההבנה לעומק כיצד פועלים הדברים מאפשרים למשרד לפעול לטובת לקוחותיו ולאפשר להם את ההגנה הטובה ביותר בחקירות מול רשויות המסים והרשויות הממשלתיות השונות. בין אם מדובר בעבירה פלילית בתחום המס או בחקירה במסגרת אזרחית לגבי היבטי מיסוי, אין ספק כי הכנה נכונה לחקירה יכולה ליצור תוצאה חיובית יותר לאותו אדם ומפה נובעת חשיבות העניין.

    עו"ד מומחה למיסים ולייצוג לקוחות בפני רשויות חקירה יעבוד בצמוד אליכם וימנע טעויות מיותרות של מסירת מידע שלא לצורך, של כניעה ללחצים של החוקרים ועוד שלל טעויות שבהחלט ניתן לבצע בעת הסיטואציה המלחיצה והקשה של להיות תחת חקירה. לנחקר ישנן זכויות מוגדרות רבות מאוד ושמירה עליהן היא גם חובה חוקית וגם משפרת את הסיכוי של אותו נחקר לצמצם את העונש שיוטל עליו וכמובן להגיע לתוצאה חיובית ואמיתית מבחינתו.

    עו"ד מומחה למיסים יכול לנתב את החקירה ואת ההליך המשפטי כולו למסלול תשלום הכופר למשל או לאישום בעבירת מס מנהלתית ולא פלילית, בהתאם לנסיבות כמובן.

    בפועל, בלי עו"ד מייצג בהליכי חקירה ובהליכים משפטיים מול רשויות המס וגורמי האכיפה השונים, גם אדם שלא ביצע כל עבירה יכול להודות בדברים שלא עשה או להיקלע למצב בו הוא נמצא בהליך פלילי למרות שניתן היה למנוע זאת בעזרת הייצוג הנכון.

      דילוג לתוכן