צור קשר

    ייעוץ משפטי אישי 24/7

    משפט בינלאומי

    במציאות בה העולם הופך לקטן ונגיש יותר ואשר בה הגבולות הגיאוגרפיים והמדיניים מטשטשים במקרים רבים מאוד בתחומים כגון כלכלה, מסחר, חוזים, יחסים בין-מדינתיים וכיוצא באלו, מומחיות במשפט בינלאומי היא נכס משמעותי. משרד עו"ד בועז ראובן ושות' מביא עימו בדיוק מומחיות כזו וניסיון רב ומוצלח בתיקים מגוונים.

    בהקשר לפעילותו המשפטית של משרד עורך דין בינלאומי בועז ראובן ושות', משפט פלילי בינלאומי הוא ענף משפטי העוסק במקרים משפטיים בהם קיימת מעורבות פלילית של גורם עם זיקה לשיטת משפט זרה.

    לצד ענף משפטי זה, המשפט הפלילי הבינלאומי כולל גם מקרים שונים של פשעים חמורים אשר חורגים מנורמות התנהגות הרלוונטיות ונוגעות לכלל האנושות – אלו מקרים הנידונים בבית הדין הבינלאומי בהאג והם כוללים תיקים חמורים וגדולים כגון פשעים נגד האנושות, פשעי מלחמה, רצח עם ופשעי תוקפנות רחבי היקף למיניהם. ההבדלה בין שני תחומים אלו של משפט פלילי בינלאומי חשובה, בכל הקשר ובהקשר הפרטני של פעילות משרד עו"ד בועז ראובן והמקרים הנפוצים יותר של הדין הבינלאומי.

    ייצוג משפטי בינלאומי מתחיל במשרד גלובלי

    ניהול הליכים משפטיים בתחום המשפט הפלילי הבינלאומי, מחייב ראייה גלובלית, היכרות מעמיקה עם מערכת המשפט המקומית במדינות שונות והכרת האמנות הבינלאומיות הרלוונטיות. משרד בועז ראובן ושות' צבר ניסיון רב בניהול הליכים משפטים פליליים בינלאומיים ובהליכי הסגרות מורכבים.

    למשרד ניסיון משמעותי בתיקים מורכבים וחוצי גבולות הכוללים למשל האשמות לגבי שוחד, שחיתות, עבירות מיסוי והיבטי מיסוי נוספים,  הלבנת כספים, מסחר במידע פנים, בין היתר. צוות המשרד ומערכת הקשרים המשפטיים הענפה שנבנתה בקפידה לאורך שנים, מיומנים ומסוגלים בטיפול בחקירות והליכים משפטיים בינלאומיים המיושמים ע"י רשויות שונות ומוסדות שונים בעולם.

    משפט פלילי בינלאומי במציאות של ימינו

    המשפט הפלילי הולם והופך יותר בינלאומי כיום, עם התפתחויות טכנולוגיות ושינויים בתחומי כלכלה ומסחר גלובלי. פעולות אשר ננקטות על ידיד אדם במדינה אחת עשויים להיקשר לחקירה או להליך משפטי במדינה אחרת, מה שעלול להוביל לבקשת הסגרה ולמשפט פלילי באותה מדינה זרה. ללא ספק סיטואציה מורכבת ומאוד בעייתית להימצא בה מבחינת אזרח ישראלי שאולי אינו בקיא בנהלים של אותה מדינה ובמערכת המשפטית שלה.

    בין אם עקב מעשה לא תקין שנעשה ביודעין ובמכוון או שלא ביודעים וללא כוונה פלילית, עסק או אדם פרטי יכולים למצוא את עצמם בנסיבות מאוד לא צפויות ולא מוכרות, למשל חקירות של רשויות חקירה זרות, צווים

    משפטיים ואפילו משפט פלילי במדינה זרה כלשהי. במקרים אלו, הייצוג המשפטי המתאים והמקצועי ביותר הוא קריטי לסיכויי ההצלחה ולצמצום הפגיעה, האישית ו/או העסקית.

    במובן פרקטי יותר, תיקי משפט פלילי בינלאומי יכולים למשל לכלול חקירות פליליות נגד אדם או עסק המתנהלות במדינה זרה, הגשת כתב אישום פלילי נגד אזרח ישראלי או תאגיד ישראלי בבית משפט במדינה זרה וגם תיקים של בקשות הסגרה לאותה מדינה זרה.

    עו"ד בינלאומי משרד בועז ראובן, מייצגים אתכם ביעילות, בכל מקום בעולם

    ברגע האמת, צוות המשרד בראשות עו"ד בועז ראובן יתגייס למענכם, ייצג אתכם בבית המשפט במדינה בה אתם שוהים או בה מתנהל התיק ויפעיל למענכם את קשרי העבודה ההדוקים שהוא מנהל עם גורמים משפטיים בכל רחבי העולם: גופי חקירה, מחלקות כלכליות, עורכי דין ונוטריונים מקומיים שיסייעו לכם להיחלץ מהסבך המשפטי הפלילי אליו נקלעתם, בעודו באיבו – קרי, בטרם יגיע לערכאות גבוהות.

      דילוג לתוכן