צור קשר

    ייעוץ משפטי אישי 24/7

    עורך דין סין

    סין היא הכלכלה השנייה בגודלה בעולם אחרי ארצות הברית והיא כמובן המדינה המאוכלסת ביותר, כאשר יחד עם רפורמות כלכליות רבות שהנהגת סין מנהיגה ומעמד בינוני עצום שהולך וצומח – מדובר על שוק כלכלי בעל פוטנציאל אדיר, המתאים מאוד לשחקנים ישראלים בתחומים מגוונים. ואכן, שיתופי הפעולה הכלכליים בין ישראל לסין הולכים ומתרחבים, עם חברות ישראליות הנכנסות לסין וחברות סיניות הנכנסות לפעילות בישראל. כל אלו יוצרים מציאות בה יש צורך מהותי בליווי וייצוג משפטי של גורמים משפטיים בעלי התמחות וניסיון בסין.

    משרד עו"ד בועז ראובן ושות' מציע ללקוחותיו בישראל ובסין ניסיון רב במשפט בינלאומי ומערכת קשרים מקצועית ומשפטית ענפה עם גורמים מובילים בסין, מה שיוצר מטריית שירותים מעולה לישראלים המבקשים להיכנס לשוק הסיני ולגשר על פערי התרבות העצומים בין המדינות.

    שוק אדיר, אך מורכב מאוד

    סין היא שוק כלכלי אדיר, כמעט אינסופי מבחינת פוטנציאל וכמות צרכנים עבור גורמים ישראלים. הכלכלה הסינית משוועת לפתרונות חכמים וחדשניים בתחומים רבים מאוד, תחומים שבהם לישראל יש יתרון תחרותי וטכנולוגי פעמים רבות. תחומים אלו כוללים למשל טכנולוגיות חקלאיות, טכנולוגיות מים, קלינטק, תעשיות ביטחוניות, סייבר, אבטחה, אינטרנט וכיוצא באלו. אך למרות היותו של השוק הסיני אדיר, הוא גם מאוד מורכב ואפילו "קשוח" ליזמים ישראליים ובינלאומיים. המערכת השלטונית בסין אינה דומה למערכות שלטוניות במערב, הרגולציה לא דומה למשהו שאנחנו בישראל מכירים וכל התרבות העסקית והחברתית היא ממש "מעולם אחר".

    לפערים אלו יש משמעות רבה בהתנהלות עסקית ומשפטית של חברות וגורמים מישראל מול גורמים עסקיים וממשלתיים בסין. ליווי מקצועי נכון וייצוג משפטי חכם המכיר את מורכבותו של השוק הסיני יכולים לעשות את ההבדל בין הצלחה בסין לבין כישלון מהדהד.

    ליווי עסקאות וייצוג משפטי בסין מצריכים שותפים סינים מתאימים בדמות עורך דין סין מקצועי ומנוסה, היכרות עם תחום החוזים המסחריים בסין, היבטי קניין רוחני, היכרות עם התרבות העסקית הייחודית בסין, מיסוי בסין, רגולציה ועוד מגוון גדול מאוד של נושאים והיבטים המחייבים דיוק לכל אורך הדרך.

    שירותים משפטיים בסין - משרד בועז ראובן

    משרדנו הינו משרד בוטיק בעל 10 שנות ניסיון ומייצג מגוון לקוחות מקומיים ובינלאומיים ברחבי העולם. לעורך דין בועז ראובן ניסיון רב בעבודה במזרח הרחוק במדינות כגון סין, הודו יפן ותאילנד, כאשר כמו כן המשרד מקיים מערכת קשרים ענפה עם גורמים משפטיים ומקצועיים רלוונטיים בשווקי יעד אטרקטיביים וחשובים אלו.

    משרדנו מעניק מעטפת כוללת של טיפול משפטי המעניק עזרה מקצועית באיתור וניהול מו"מ עם חברות וגופים פרטיים באסיה ובמזרח הרחוק. למשרד ניסיון רב בניהול משא ומתן עסקי ומשפטי וניהול הסדרי פשרה מחוץ לכותלי בית המשפט. התמחותנו במשפט בינלאומי מאפשרת לנו מציאת פתרונות יצירתיים ללקוחות המשרד בארץ ובחו"ל, כולל בסין על השונות הגדולה שלה מבחינה שלטונית, רגולטורית, תרבותית, משפטית וכלכלית לעומת המערכות המוכרות לנו מישראל.

     

    *המשרד לא עוסק בנושאי "ויזות / אשרות שהייה"

      דילוג לתוכן