צור קשר

    ייעוץ משפטי אישי 24/7

    עורך דין לטביה

    לטביה היא אחת המדינות הבלטיות, יחד עם אסטוניה וליטא, מדינה שהייתה שנים רבות חלק מברית המועצות ואשר קיבלה מחדש את עצמאותה עם נפילת הגוש הסובייטי ב-1991. היום, לטביה צמחה והפכה למדינה מתפתחת ודי משגשגת והיא כיום חברה באיחוד האירופי ואף עברה להשתמש במטבע האירו. משרד עו"ד בועז ראובן מציע ומספק ללקוחות עסקיים ופרטיים שירותי עורך דין בלטביה וייצוג משפטי בלטביה, במגוון נושאים וסוגי תיקים.

    לצד תיירות, לישראלים יש גם קשרים עסקיים וכלכליים מתפתחים עם לטביה והמדינות הבלטיות, לכן מעת לעת עולה הצורך של גורם ישראלי כזה או אחר, עסקי או פרטי, בשירותים משפטיים בלטביה, עם סיוע וליווי צמוד של עורך דין ישראלי המתמחה במשפט בינלאומי ובנושאים משפטיים פרטניים ורלוונטיים – זוהי מהות השירות הבינלאומי של משרד הבוטיק עו"ד בועז ראובן.

     

    אודות לטביה

    כאמור, לטביה היא חלק משלוש המדינות הבלטיות, כאשר היא ממוקמת במזרח אירופה ולחופו של הים הבלטי, עם שתי שותפותיה לגוש הבלטי – אסטוניה בצפון וליטא בדרום. בנוסף, למדינה גבול ממזרח עם רוסיה ועם בלארוס. מעברו השני של הים הבלטי, נמצאת שבדיה אשר מהווה, לצד מדינות סקנדינביה הנוספות, שכנה ושותפה חשובה עבור לטביה.

    לטביה מדינה קטנה וחיים בה רק קצת פחות משני מיליון תושבים. כלכלית, מאז ההיפרדות מברית המועצות ויציאה לדרך עצמאית, לטביה נהגה בחכמה ופיתחה משק כלכלי מודרני, תחרותי ופתוח יחסית, עם יותר ויותר יחסים מסחריים עם האיחוד האירופי והשותפות הבלטיות ופחות עם רוסיה. עד למשבר הכלכלי של 2008 לטביה הציגה את הצמיחה הכלכלית המהירה והגדולה באירופה.

    התפתחותה היעילה והאיכותית של לטביה הביאה לצירופה לאיחוד האירופי ולברית נאט"ו כבר בשנת 2004, כאשר בשנת 2014 היא צורפה גם לגוש האירו ושנתיים לאחר מכן לארגון ה-OECD.

     

    עורך דין בלטביה ושירותים משפטיים בלטביה עם משרד עו"ד בועז ראובן

    התיירות הישראלית ללטביה ולמדינות הבלטיות הולכת וגדלה בכל שנה וכך גם הקשרים המסחריים והכלכליים בין גורמים עסקיים בין המדינות. אמנם היקפי הסחר של גופים ישראליים עם המדינה הבלטית הקטנה מצומצמים באופן מובן והגיוני, אך הם קיימים. כך שבהחלט קיימים מצבים ומקרים המצריכים, מבחינת לקוחות ישראלים, סיוע משפטי מטעם עורך דין בלטביה, ייצוג משפטי בלטביה ומכלול סיוע ושירותים משפטיים בהקשר ללטביה.

    משרד עו"ד בועז ראובן מתמחה במתן שירותי משפט בינלאומי, במגוון נושאים וסוגי תיקים, ובכלל זה ידע וניסיון בשירותים משפטיים באזור הבלטי בכלל ובלטביה בפרט, בין אם ישירות ובין אם דרך שיתופי פעולה מקצועיים עם משרדי עורכי דין מובילים בריגה, בירת לטביה ובליווי צוות המשרד בתל אביב.

    היקף השירותים המשפטיים המסופקים ע"י המשרד רחב וכל תיק או לקוח מקבלים שירות בוטיק מותאם אישית וחכם, בישראל ובלטביה בהתאם לצורך. נושאים רלוונטיים בהם המשרד מסייע עם ייצוג משפטי בלטביה או עורך דין בלטביה כוללים למשל:

    משפט פלילי בלטביה או בינלאומי, משפט בינלאומי, מיסוי, עבירות מס, התנהלות מול רשות המיסים בנוגע לנכסים ופעילות פיננסית בלטביה, חוזים עסקיים, תכנוני מס, מכס, דיני סייבר ופרטיות, פעילות מטבעות דיגיטליים וקריפטו ושוק ההון, בלטביה או בתיקים בעלי הקשר ללטביה.

     

    זקוקים לשירותים משפטיים בלטביה? צריכים עורך דין בלטביה לשירות מדויק, חכם ואפקטיבי? פנו למשרד עו"ד בועז ראובן לתיאום פגישת היכרות וייעוץ ראשונית.

      דילוג לתוכן