צור קשר

    ייעוץ משפטי אישי 24/7

    עורך דין ונצואלה

    היחסים  הרשמיים בין ישראל לוונצואלה הלכה למעשה אינם קיימים בשנים האחרונות, לאור חילוקי דעות מהותיים ועמוקים בין שתי המדינות והגישה האנטי ישראלית המובהקת של ונצואלה לאורך שנים. אך ישראלים בכל זאת מבקרים במדינה הדרום אמריקאית וישנם קשרים מסוימים שכן מתקיימים. כך שאכן ישנם מקרים בהם יש לאזרחי ישראל צורך בייצוג משפטי בוונצואלה או בשירותים משפטיים מטעם עורך דין ונצואלה.

    משרד הבוטיק של עו"ד בועז ראובן עוסק רבות במשפט בינלאומי על שלל היבטיו, כולל סיוע במכלול שירותים משפטיים בוונצואלה, בהקשר לוונצואלה או לישראלים בעלי עניין משפטי בוונצואלה ומול גורמים במדינה.

     

    אודות ונצואלה

    ונצואלה, נקראת רשמית הרפובליקה הבוליברית של ונצואלה, נמצאת בצפונה של יבשת דרום אמריקה, באזור הטרופי וגובלת בקולומביה, ברזיל וגויאנה וכמו כן יש לה קו חוף צפוני לים הקריבי, קרוב מאוד לאיים הקריביים. בוונצואלה חיים כ-28 מיליון תושבים, דוברי ספרדית, רובם ממוצא ספרדי-אירופאי וחלקם הקטן יותר ממוצא ילידי של תושבי המקום המקוריים מהתקופה שלפני הכיבוש הספרדי.

    ונצואלה היא מדינת רבת ניגודים, אפילו במרחב הדרום אמריקאי המורכב ממילא. מצד אחד מדינה עם משאבי נפט גדולים ורווחיים ששנים ארוכות הכניסו הרבה כסף לקופה הציבורית ומצד שני אחת המדינות העניות והקשות כלכלית ביבשת. מצד אחד מדינה במיקום מצוין להיות חלק מהצמיחה הכלכלית של דרום אמריקה המתפתחת וקרובה יחסית לארה"ב ומצד שני מדינה הנמצאת עדיין תחת שלטון קומוניסטי מיושן ודכאני ואשר "מקפידה" להיות מסוכסכת עם שכנותיה, עם ארה"ב ועם מדינות רבות אחרות ומיודדת דווקא עם שותפות דוגמת אירן.

     

    שירותים משפטיים של עורך דין ונצואלה – משרד עו"ד בועז ראובן

    דווקא בשל המורכבות הרבה הקיימת ממילא במדינה כמו ונצואלה, וביתר שאת ביחסיה מול ישראל וישראלים, שכאשר ישראלי זקוק לסיוע משפטי, שירותים משפטיים או ייצוג משפטי בוונצואלה, על השירות הזה להיות ממוקד, מושכל ומדויק כדי להגיע לתוצאות הרצויות ולנווט בתוך שלל המורכבויות. את זה משרד הבוטיק של עו"ד בועז ראובן יודע לספק, במדינות רבות בעולם, כולל כמובן שירותי עורך דין בוונצואלה או בהקשר לוונצואלה עבור לקוחות ישראליים.

    השירותים אותם המשרד מספק ניתנים ישירות ע"י צוות המשרד בישראל או עם נסיעות לוונצואלה ומדינות רלוונטיות אחרות וכמו כן, במקרה הצורך, תוך הפעלת שיתופי פעולה מקצועיים עם משרדי עו"ד מובילים ואיכותיים בוונצואלה ובמדינות נוספות. השירותים מוצעים, בהתאמה אישית מלאה, ללקוחות פרטיים ועסקיים, בנושאים משפטיים כגון:

    משפט בינלאומי, משפט פלילי מקומי ובינלאומי, הסגרות, נושאים משפטיים-פיננסיים או כלכליים, חוזים, יחסים עסקים, מיסוי בישראל ובהקשר לנכסים ופעילויות בוונצואלה, עבירות מס וכיוצא באלו.

      דילוג לתוכן