צור קשר

    ייעוץ משפטי אישי 24/7

    עורך דין פורטוגל

    בשנים האחרונות פורטוגל וישראל הפכו למדינות קרובות מאוד. זה מתבטא בעיקר בהקשר לאלפי הישראלים שעוזבים את ישראל ועוברים להתגורר בפורטוגל המזמינה ומכניסת האורחים וכמו כן עשרות אלפי הישראלים המנסים להוציא דרכון פורטוגלי-אירופאי לאור היותם צאצאי יהודים שגורשו מפורטוגל. מסיבות אלו, כמו גם מסיבות אחרות ומקרים נוספים, לא אחת עולה הצורך בשירותי עורך דין פורטוגל או קבלת ייעוץ וייצוג משפטי בפורטוגל. 

    הנושאים והמקרים השונים בהם ישראלים או אזרחי פורטוגל זקוקים לשירותי עו"ד פורטוגל בעל קשר ישראלי הינם מגוונים ורחבים מאוד, החל בתחומי מיסוי וכלכלה, חוזים בינלאומיים, משפט בינלאומי, שירותים משפטיים בפורטוגל הקשורים לפעילות השקעות פיננסיות, השקעות נדל"ן ושוק ההון באופן כללי, ייצוג עבירות פליליות בפורטוגל ואף ייעוץ משפטי פורטוגל בנושאי אינטרנט, מחשוב ועמידה בתקנות GDPR וכיוצא באלו.

    משרד עו"ד בועז ראובן מתמחה במגוון תחומים משפטיים, כולל מיסים, משפט בינלאומי, שוק ההון, חוקים ותקנות אינטרנטיים וכמו כן מתן שירותים משפטיים מותאמים אישית בחו"ל, כולל כמובן שירותי עו"ד פורטוגל.

    אודות פורטוגל וקשריה עם ישראל עבודה בשחור

     

    פורטוגל היא מדינה חברה מלאה באיחוד האירופי, שוכנת כמובן בחצי האי האיברי ולחופי האוקיאנוס האטלנטי, כאשר שכנתה ממזרח היא ספרד. לשתי המדינות קשרים עמוקים ומהותיים, הן היסטורית והן בהווה, אך פורטוגל היא מדינה עצמאית ושונה מאוד מספרד – הן תרבותית ולשונית והן מבחינה היסטורית, כלכלית ושאר היבטים המייחדים מדינות. 

    אוכלוסיית פורטוגל מונה כ-10.3 מיליון תושבים, כאשר רובם המוחלט ממצא אתני פורטוגלי והינם נוצרים קתולים. התמ"ג של פורטוגל עומד על כ-360 מיליארד דולר בשנה, מה שמציב אותה במקום ה-47 בעולם. בשנים האחרונות כלכלת פורטוגל סובלת מצמיחה איטית ואף חוותה לא מעט שנים של משבר כלכלי יחסית קשה ומורכב. כיום המדינה נמצאת בהתאוששות כלכלית מסוימת.

    מבחינת קשרים עם ישראל, פורטוגל נמצאת בכותרות לאחרונה בעיקר בעקבות גל הגירה לחלוטין בלתי מבוטל של ישראלים לפורטוגל, עם אלפי ישראלים שכבר מתגוררים במדינה ועוד אלפים השוקלים את האפשרות בצורה מעשית ורצינית. האוכלוסייה בפורטוגל מזדקנת, צעירים רבים עוזבים אותה לטובת הזדמנויות אחרות באיחוד האירופי ויש אזורים בהם רוב הצעירים עוזבים והכלכלה המקומית כמובן נחלשת – לכן המדינה מקבלת בברכה מהגרים איכותיים הרוצים לקבוע בה את ביתם, כולל מישראל שאינה חברה באיחוד האירופי אך היא כן מדינה מפותחת וחזקה. 

    בנוסף, שומעים רבות על ייצוג משפטי בפורטוגל בהקשר להוצאת דרכון פורטוגלי. זו אפשרות מבוקשת מאוד עבור ישראלים רבים, כי היא מקנה דרכון של מדינה חברה באיחוד האירופי. עו"ד פורטוגל מסייעים בתהליך הגשת הבקשה לאזרחות פורטוגלית וקבלת הדרכון, כאמור, על בסיס היסטוריה משפחתית הקשורה ביהדות פורטוגל שגורשה מהמדינה לפני מאות שנים – בעיקר למדינות צפון אפריקה והמזרח התיכון.  

    כמו כן, אנו רואים מגמה מסוימת של משקיעים ישראלים הנכנסים לשוק הפורטוגלי, בעיקר בהקשר להשקעות נדל"ן ביעדים צומחים ואטרקטיביים במדינה – עובדה המעלה לא אחת את הצורך בעורך דין ליסבון, עיר הבירה והעיר המרכזית של פורטוגל.

    מקרים בהם יש צורך בעו"ד פורטוגלי או ייעוץ וייצוג משפטי בפורטוגל

     

    לאור הקשרים ההולכים וגדלים בין ישראל לפורטוגל ובין הישראלים למדינה האירופית המזמינה הזו, ישנם מקרים רבים בהם עולה הצורך להיעזר בגורם משפטי מקצועי בעל ידע בפעילות משפטית בפורטוגל. מקרים אלו כוללים למשל:

    • ייעוץ משפטי פורטוגל בהקשר לנושאי מיסוי מקומי, בינלאומי וישראלי ותיקי מס הכוללים נכסים בשתי המדינות.
    • תהליכי גילוי מרצון מול רשות המיסים של תושבי ישראל בעלי נכסים בפורטוגל.
    • ייצוג עבירות פליליות בפורטוגל – עו"ד פורטוגלי ישראלי בעל היכרות עם החוק הפלילי והחוק הבינלאומי.
    • ייצוג משפטי בפורטוגל בהקשר לתיקי הסגרה בין פורטוגל לישראל, בשני כיווני ההסגרה.
    • עו"ד פורטוגל לסיוע בהוצאת דרכון פורטוגלי או הגשת בקשות שונות לגורמים ממשלתיים במדינה.
    • עורך דין פורטוגל לסיוע והכנת חוזים בינלאומיים בין גורמים בישראל ובפורטוגל.

     

    המשפט הבינלאומי מורכב משלל היבטים ותחומים, לכן בכל צורך בשירותים משפטיים בפורטוגל, חשוב להיעזר בשירותי עו"ד בעל היכרות מעמיקה עם הנושא ועם ניסיון בעבודה משפטית בישראל ובמדינה הרלוונטית לכם.

      דילוג לתוכן