צור קשר

    ייעוץ משפטי אישי 24/7

    עורך דין קפריסין

    קפריסין היא המדינה האירופית הקרובה ביותר לישראל, כאשר היא לא רק משתייכת רשמית לאירופה אלא היא גם חברה מלאה באיחוד האירופי. לקפריסין הקטנה ולישראל מערכת יחסים קרובה, בעיקר מבחינה כלכלית ותיירותית. ישראלים רבים יוצאים לנופש בקפריסין וכמו כן חברות ישראליות רבות מחזיקות משרדים באי, בגלל ההשתייכות לאיחוד האירופי ובעיקר בגלל רגולציה נוחה ומזמינה לעסקים. כל אלו, לצד סיבות אחרות, יוצרות מציאות בה ליווי עסקאות וייצוג משפטי בקפריסין הם בהחלט צרכים נפוצים ורלוונטיים לישראלים רבים.

    קפריסין לא רק קרובה לישראל גיאוגרפית ותרבותית אלא היא באמת ובתמים מציעה קרבה איכותית ואטרקטיבית מאוד לאירופה ובעיקר סביבה עסקית מזמינה מאוד מבחינת מיסוי, רגולציה ויכולות עסקיות. לאורך השנים, חברות ישראליות או בבעלות ישראלים פתחו משרדים במדינה או רשמו בה חברות מסחריות – למשל בתעשיית האינטרנט, המסחר הפיננסי המקוון וכיוצא באלו. מסורתית, המיסוי בקפריסין  נמוך מאוד והרגולציה העסקית נמוכה משמעותית מזו המונהגת בישראל.

    המטבע בקפריסין הוא האירו של האיחוד האירופי, כאשר לצד תעשיית התיירות הגדולה והמרכזית באי, גם המגזר הפיננסי מפותח וחזק, אפילו כיום ולאחר מכות שספג במשברים הכלכליים של השנים האחרונות והחמרת הרגולציה העולמית על מקלטי מס ומוסדות פיננסיים.

    ליווי משפטי בקפריסין

    קפריסין אכן מציעה הזדמנויות רבות לישראלים, הן לפרטיים והן לעסקים וחברות מסחריות. ליווי משפטי במדינת האי הקטנה הזו צריך לשלב כמה תחומים רלוונטיים כדי לספק ללקוחות שירות יעיל, חכם ומקצועי. כך למשל יש להכיר את חוקי האיחוד האירופי וגם את המשפט הבינלאומי, יש להכיר את חוקי המס ותקנות הרגולציה המיוחדות לקפריסין ואת ההיבטים הרלוונטיים לישראלים בהקשר למיסוי אישי ותאגידי.

    כך למשל, ליווי משפטי של עורך דין קפריסין יכול לכלול עבודה על חוזה מסחרי מול גורם בקפריסין, ייעוץ משפטי לגבי סכסוכים עסקיים בין גורם ישראלי לגורם קפריסאי, ניהול הליך גילוי מרצון לישראלים המחזיקים נכסים והון בלתי מדווחים בקפריסין וכיוצא באלו, עם עוד מגוון רחב של דוגמאות.

    מבחינה משפטית ופעילות של ישראלים בקפריסין, לרוב מדובר על התחום העסקי והפיננסי. אך בנוסף, עורך דין מומחה לקפריסין ובעל היכרות מעשית עם המערכת המשפטית הקפריסאית יכול להידרש לנושאים כגון נישואים אזרחיים בקפריסין, תיקים פליליים של ישראלים בקפריסין, תביעות מול ספקי תיירות קפריסאים וכן הלאה.

    שירותים משפטיים בקפריסין – משרד עו"ד בועז ראובן

    משרדנו הינו משרד בוטיק בעל 10 שנות ניסיון בתיקים הקשורים לדיני המשפט הקפריסאי, לרבות תביעות בינלאומיות, הליכים פליליים, ליווי משפטי-עסקי בקפריסין, ייעוץ/חוות דעת בנושאים הקשורים למשפט הקפריסאי ובנוסף אכיפת פסקי דין שניתנו בארץ ו/או בחו"ל. המשרד מקיים רשת קשרים מקצועיים ומשפטיים ענפה ואיכותית כדי לספק ללקוחותיו את הייצוג המשפטי הטוב ביותר בקפריסין.

    למשרדנו ניסיון רב בניהול משא ומתן וניהול הסדרי פשרה מחוץ לכותלי בית המשפט. התמחותנו במשפט הבינלאומי מאפשרת לנו מציאת פתרונות יצירתיים ללקוחות המשרד בארץ ובחו"ל.

    עורך דין בועז ראובן מתמחה בשוק הקפריסאי ומייצג אנשי עסקים בארץ ובחו"ל מול בנקים,  גופים פיננסיים בקפריסין ומול חברות מסחריות במגוון תחומים.

     

    *המשרד לא עוסק בנושאי "ויזות / אשרות שהייה"

      דילוג לתוכן