צור קשר

    ייעוץ משפטי אישי 24/7

    עורך דין גיאורגיה

    גאורגיה, הנמצאת בצומת בין מזרח אירופה למערב אסיה, היא מדינה הידועה בהיסטוריה העשירה שלה, בתרבות וגיאוגרפיה מגוונת. לישראל וגאורגיה מערכת יחסים הדוקה וקרובה, אשר התחזקה משמעותית בשנים האחרונות מבחינה תיירותית, כלכלית ומדינית ולמדינה גם היסטוריה יהודית מקיפה. הקשר ההדוק והעשיר הזה בין ישראל וישראלים לגיאורגיה גורם לכך שישנם לא מעט מצבים בהם אנשים פרטיים, עסקים ותאגידים צריכים שירותים משפטיים או עורך דין בגיאורגיה.

    משרד הבוטיק של עו"ד בועז ראובן מתמחה במיסוי, משפט פלילי, כלכלי, שוק ההון, חוזים עסקיים וכמו כן במשפט בינלאומי ומתן שירותים משפטיים בחו"ל, כולל התאמה אישית של שירותי עורך דין בגאורגיה.

     

    אודות גיאורגיה

    גיאורגיה ממוקמת באזור הקווקז של אירו-אסיה. המדינה, שבעברה השתייכה כמו מדינות רבות אחרות לברית המועצות והפכה עצמאית ב-1991, גובלת ברוסיה בצפון, אזרבייג'אן בדרום-מזרח וארמניה וטורקיה מדרום. אוכלוסיית גאורגיה מונה כ-3.7 מיליון תושבים ובשנים האחרונות היא מושכת תיירים ומשקיעים רבים – המונים מהם מישראל – הודות לשפע של נופים ויעידם תיירותיים מושכים וכלכלה צומחת ומתפתחת.

    כלכלת המדינה מתפתחת וצומחת מאז עצמאותה ב-1991 בעקבות התפרקות ברה"מ ועשורים של שלטון קומוניסטי במדינה. המשק המקומי הפך עם השנים ליותר פתוח, תחרותי וקפיטליסטי, עדיין עם המון מקום לשיפור והתפתחות אך גם עם המון השקעה ממשלתית בפתיחת הכלכלה הגיאורגית למשקיעים, עסקים ותחרות. עדות להתפתחות הכלכלית ניתן לראות במהירות השיא בה המדינה זינקה במדד ה"קלות לעשיית עסקים", מהמקומות האחרונים בדירוג העולמי למיקומים הראשונים כיום.

     

    עורך דין גאורגיה

    ישראל וגאורגיה

    כמעט מיד עם הפיכתה של גאורגיה למדינה עצמאית לאחר התפרקות ברית המועצות, ישראל ביססה יחסים דיפלומטיים מלאים עם המדינה. לאורך השנים קשרי המסחר בין המדינות צמחו משמעותית וישראל אף סיפקה לגיאורגיה סיוע בהיבטים של בטחון וצבא, תרבות, מערכות חינוך וכמובן מסחר וכלכלה. גאורגיה בתורה העניקה לא אחת לישראל גיבוי דיפלומטי ותמיכה מדינית מול מדינות אחרות וגורמים גלובליים חשובים.

    בעקבות הקשרים ההדוקים בין ישראל למדינה בצפון הקווקז, היום לא נדרשת ויזה עבור ישראלים וגיאורגים המבקשים לבקר במדינה השנייה. עובדה זו תרמה משמעותית לגידול בתיירות הישראלית הנכנסת למדינה. כמו כן התקיים גידול מהותי בהשקעות של גורמים פרטיים, עסקיים ומוסדיים במשק הגיאורגי, בייחוד בענפי הנדל"ן, התיירות והקמעונאות.

    בכל שנה, המוני ישראלים מבקרים בגאורגיה כתיירים, גם לטיולי טבע אתגריים וחווייתיים, גם לטיולים היסטוריים ותרבותיים במדינה עם עבר עשיר ומרשים וגם לנופשים, למשל בעיר הנופש הפופולארית באטומי לחופי הים השחור.

    כל הקשרים הרבים והמגוונים האלו של ישראלים עם ומול גיאורגיה יוצרים מציאות בה בפועל ישנם המון מקרים בהם גורמים ישראלים, מכל הסוגים, זקוקים לשירותי עורך דין גאורגיה ושירותים משפטיים בגיאורגיה.

     

    הצורך בשירותים משפטיים בגיאורגיה

    בתור עורך דין ישראלי בגיאורגיה ובישראל המספק ללקוחותיו שירותים משפטיים במדינה או בהקשר לגורמים גיאורגיים, חשוב להכיר ולהבין את הנוף המשפטי הגיאורגי, כיצד המערכת שם עובדת ומהן דרכי הפעולה האופטימאליות בהקשרים משפטיים וחוקיים שונים.

    דוגמאות למקרים המצריכים שירותים משפטיים של עו"ד גאורגיה

    • הקמה ורישום של עסקים וחברות של משקיעים זרים בגיאורגיה. למשל עסקים ויזמים ישראלים המבקשים לבסס פעילויות עסקיות במשק המקומי ו/או באזור הקווקז.
    • מו"מ וניסוח של חוזים ללקוחות ישראלים בגיאורגיה – על עסקאות מסחריות, עסקאות ייבוא/ייצוא, עסקאות תיירותיות ועוד שלל דוגמאות.
    • עורך דין נדל"ן בגיאורגיה: רכישה או מכירה של נכסי נדל"ן גיאורגיים, תחום רחב ונפוץ מאוד עבור ישראלים, פרטיים ועסקים כאחד, נכסים למגורים, דירות להשקעה, דירות נופש, נדל"ן מסחרי מניב, קרקעות ועוד. בתור שחקנים זרים, אתם חייבים ליווי וייצוג של עו"ד גיאורגיה.
    • פתרון סכסוכים – עסקיים, פרטיים, מסחריים, קניין רוחני וכיוצא באלו, בין גורמים ישראלים לגורמים מקומיים גיאורגיים. ליווי של התיק ע"י עו"ד ישראלי בגיאורגיה יכול לסייע רבות לפתרון אפקטיבי.
    • עורך דין פלילי בגיאורגיה – למקרים בהם ישראלים מסתבכים עם עבירות פליליות, עבירות מס, פשיעה מאורגנת, פשיעה אלימה וכן הלאה בגיאורגיה ו/או מול הרשויות הגיאורגיות.

     

    לסיכום: עבודה עם עורך דין גיאורגי או עו"ד ישראלי הבקיא במשפט בינלאומי ובחוק המקומי הגיאורגי יכול להיות מועיל מאוד ואף קריטי במקרים רבים ומגוונים עבור לקוחות ישראלים, פרטיים ועסקיים. למידע נוסף, פנו למשרד עו"ד בועז ראובן.

      דילוג לתוכן