צור קשר

    ייעוץ משפטי אישי 24/7

    עורך דין רוסיה

    רוסיה היא מדינה מורכבת ללא ספק, מדינה עם מערכת שלטונית ועסקית ייחודית ושונה מאוד מהמערכות המוכרות לנו בישראל ובנוסף גם מדינה שממנה הגיעו הכי הרבה עולים לישראל – עובדה היוצרת קשרים בלתי נמנעים בין שתי המדינות, בהקשרים כלכליים, אזרחיים, תרבותיים ופוליטיים. בדיוק בגלל השוני הרב בין המערכות והתרבות ברוסיה ובישראל, כאשר יש צורך בייצוג משפטי ברוסיה או בהקשר לשוק הרוסי, קריטי לעבוד רק עם עו"ד המכיר את התחום ובעל הקשרים המתאימים במשפט הרוסי.

    מתי נזדקק לשירותים משפטיים ברוסיה

    אמנם רוסיה לא נמנית עם השווקים המרכזיים מבחינת היקפי החסר של ישראל עם יתר מדינות העולם, לא בייבוא ולא בייצוא, אך כמובן שכן קיימים קשרים כלכליים, דיפלומטיים ואזרחיים רבים ועמוקים בין המדינות, גם בגלל ההיקף האדיר של יוצאי רוסיה בישראל אך גם במנותק מעובדה זו. בפועל, קיימות כמה וכמה דוגמאות לצורך אמיתי ורלוונטי בשירות ליווי עסקאות וייצוג משפטי של עורך דין רוסי או של גורם משפטי בעל היכרות עם המערכות המתאימות ברוסיה. למשל:

    • הכנה, עריכה וחתימה של חוזים עסקיים ומסחריים בינלאומיים, למשל בין גורמים מישראל ומרוסיה.
    • ליווי משפטי להשקעות נדל"ן של ישראלים ברוסיה או של אזרחים רוסים בשוק הישראלי.
    • תיקים פליליים של ישראלים ברוסיה – עבירות מס, עבירות כלכליות ועבירות פליליות אחרות.
    • תיקי הסגרה של ישראלים לרוסיה או מרוסיה לישראל.
    • היבטי מיסוי של אזרחים ישראלים בעלי נכסים ברוסיה, או להיפך. כולל ליווי מלא בהליכי גילוי מרצון מול רשות המיסים הישראלית לישראלים בעלי נכסים בחו"ל בכלל וברוסיה בפרט במקרה זה.
    • סכסוכים עסקיים או אישיים בין גורמים מישראל לבין גורמים ברוסיה.
    • ניהול וביצוע השקעות שונות ברוסיה ע"י ישראלים או בישראל ע"י רוסים.
    • פעילות עסקית בשוק הרוסי.
    • התנהלות של ישראלים וחברות ישראליות מול גורמי ממשלה ורגולציה ברוסיה.
    • נושאים אזרחיים המערבים את ישראל ורוסיה – למשל תיקים של דיני משפחה וכדומה.
    • נושאי קניין רוחני מול גורמים שונים בשוק הרוסי.

    היכרות עם המשפט הבינלאומי בכלל והרוסי בפרט מהו צו ירושה

    כאשר אתם זקוקים לשירותים של ליווי עסקאות ו/או ייצוג משפטי ברוסיה, עליכם לעבוד רק עם גורם משפטי מקצועי שיכול להביא ניסיון מוכח בשטח והיכרות אמיתית עם תחום המשפט הבינלאומי באופן כללי ועם המשפט הרוסי באופן פרטני ומותאם לצרכים שלכם.

    יש להדגיש כי כדי לספק את הניסיון הרלוונטי וההיכרות עם המשפט הרוסי לא חייבים להיות עורך דין דובר רוסית בישראל או להיות בעל הסמכה משפטית רוסית. כך למשל, תוכלו לקבל שירות משפטי מעולה ומותאם אישית באמצעות עבודה צמודה ומשותפת עם משרדי עו"ד מובילים ברוסיה, בעלי היכרות עם לקוחות ישראלים והצרכים הנפוצים שלהם. משרד עו"ד בועז ראובן מציע בדיוק ניסיון כזה ומערכת קשרים מקצועית איכותית ביותר עם גורמים משפטיים רלוונטיים ברוסיה.

    שירותים משפטיים ברוסיה עם משרד בועז ראובן

    משרדנו עוסק במשפט הרוסי ומתמחה בתיקים במשפט הבינלאומי, כולל במשפט רוסי וניסיון בתיקים ומקרים בהם מעורבים אזרחים ישראלים ברוסיה.

    משרד עו"ד בועז ראובן מטפל בתיקים בינלאומיים מכל קשת המשפט הפלילי והאזרחי, למשל עבירות צווארון לבן, עבירות כלכליות ברוסיה וישראל, משפט מסחרי‏, חוזים מסחריים בינלאומיים‏, עסקאות בינלאומיות‏, מיזוגים ורכישות‏, דיני חברות‏, דיני חוזים‏, השקעות ברוסיה‏, בדיקת נאותות‏, דיני רוסיה‏‏, משפט בינלאומי פרטי‏, דיני ירושה ברוסיה‏, נדל"ן ברוסיה‏, התאגדות ורישום חברות  ברוסיה, ליווי עסקים ברוסיה‏, חוזי מקרקעין‏, אכיפת פסקי דין זרים‏, ארגונים בינלאומיים‏ ובנקאות ברוסיה.

     

    *המשרד לא עוסק בנושאי "ויזות / אשרות שהייה"

      דילוג לתוכן