צור קשר

    ייעוץ משפטי אישי 24/7

    עורך דין פולין

    פולין היא אחת המדינות המרתקות ביותר בעולם בתקופה זו, מדינה שעברה התפתחות כלכלית אדירה והצטרפה לאיחוד האירופי כמדינה חברה (עדיין לא כחברה בגוש האירו), עם צמיחה מרשימה במגוון היבטי חיים וכלכלה וגם מעמד גיאו-פוליטי הולך ומתחזק ביבשת אירופה. גם מבחינת קשרים עם ישראל פולין חווה התפתחות מהותית. יותר ויותר משקיעי דירות ונדל"ן ישראלים נכנסים לשוק הפולני כדי ליהנות מפירות הצמיחה, יחסי הסחר בין המדינות גדלים, התיירות הישראלית לפולין צומחת כל שנה וישנם לא מעט ישראלים המבקשים לקבל דרכון פולני כדי לממש חלק מההטבות הרבות שאזרחות זו מאפשרת – כמו חופש תנועה באירופה, לימודים אקדמיים וכן הלאה.

    כל ההתפתחויות הללו משמעותן כי ביותר ויותר מקרים עולה הצורך בשירותים משפטיים מגורם מקצועי ומומחה במשפט בינלאומי על היבטיו הרבים, כדי לספק ייצוג, ייעוץ וליווי בתיקים ומקרים הקשורים לפולין ולישראל. מקרים אלו יכולים למשל לכלול שירותי עו"ד פולין במסגרת תיקי מיסוי וכלכלה, ייצוג משפטי בפולין לנושאים מסחריים משפטיים כמו חוזים, יחסי סחר, רגולציה, הקמת חברות וכדומה, עו"ד פולני לסיוע בהגשת בקשות לאזרחות פולנית, ליווי משפטי בפולין לגבי דירות להשקעה, ייצוג עבירות פליליות בפולין וכן הלאה עם עוד שלל מקרים ונושאים משפטיים.

    אודות פולין ויחסיה עם ישראל צווארון לבן

    כאמור, פולין חווה תקופה מרשימה של צמיחה והתחזקות מכל הבחינות, היא מחזקת את מעמדה בתוך האיחוד האירופי ואולי אף תצטרף לגוש האירו בשנים הקרובות עם התחזקות והתייצבות הכלכלה שלה. פולין היא המדינה המרכזית והחזקה במזרח אירופה, בעיקר מבחינת גודל וחוזק הכלכלה. אחרי שנים של דשדוש, צמיחה איטית ואינפלציה, כלכלת פולין מציגה נתונים איכותיים של השקעות והכנסות, פיתוח כלכלי, ציון גבוה במדד הפיתוח האנושי של האו"ם ושיפור כלכלי עבור התושבים עצמם. בפולין מונהגת מערכת רווחה חברתית מפותחת וכן מוענק חינוך אקדמי חינם ויש מערכת בריאות ממלכתית.

    יחסי פולין וישראל מתפתחים ומתחזקים כיום, למרות שהם גם יודעים עליות ומורדות אשר במובנים רבים עדיין קשורים להיסטוריה המורכבת בין העמים. אך באופן כללי ניתן בהחלט לראות עליה משמעותית בהשקעות של ישראלים בפולין, למשל בדירות להשקעה ונדל"ן מניב מסחרי, ביחסי מסחר ובכניסת חברות ישראליות לעבודה ישירה בשוק הפולני. כמו כן, התיירות מישראל לפולין עולה משמעותית בשנים האחרונות, בעיקר בהקשר לתיירות בילוי ושופינג ופחות בהקשר למסעות הנצחה וזיכרון השואה.

    שירותים משפטיים פולין-ישראל – עורך דין פולין

    עו"ד פולין נדרש למקרים רבים מאוד, עבור ישראלים מן הסתם מדובר על מקרים בהם תושב ישראל זקוק לייצוג משפטי בפולין בעניין מסוים הקשור לפעילות בפולין, כאשר עבור תושב פולין המקרה יכול להיות הפוך וקשור לפעילות כלכלית או פרטית בישראל. אלו דוגמאות מרכזיות למקרים בהם יש צורך בליווי של עו"ד פולני או בשירותים משפטיים הקשורים לפולין:

    • עו"ד פולני לסיוע בבקשות לאזרחות פולנית – מסמכים, הגשת טפסים, התנהלות מול רשויות וכו'.
    • ייצוג עבירות פליליות בפולין – עבירות פליליות חמורות, צווארון לבן, עבירות מס ומגוון מקרים, בפולין או בישראל בתיקים הקשורים לפולין.
    • עורך דין ורשה, קרקוב או קטוביץ לליווי וייצוג בהקשר לעסקאות של השקעות נדל"ן ודירות להשקעה בערי פולין.
    • עורך דין מיסוי ומשפט בינלאומי למקרים בהם דרוש ייצוג משפטי בפולין בהקשר למיסוי ו/או נושאי כלכלה ומסחר – גילוי מרצון, תכנוני מס, התנהלות מול רשויות המס בפולין ובישראל, אמנות מס, מניעת כפל מס וכן הלאה.
    • ייעוץ משפטי בפולין וליווי של עו"ד פולין בהקשר לפעילות מסחרית / עסקית של גורמים ישראלים בפולין או גורמים פולנים בישראל – השקעות, שותפויות, זכיינות, יבוא-יצוא, הקמת חברה בפולין ועוד.
    • עו"ד פולין לתיקי הסגרה בין פולין לישראל.
    • ייצוג משפטי בפולין בהקשר לחוזים בינלאומיים.

    אם  אתם זקוקים לשירות משפטי בפולין או בעל קשר לפולין, פנו למשרדנו לקבלת פרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ.

      דילוג לתוכן