צור קשר

    ייעוץ משפטי אישי 24/7

    עורך דין בלגיה

    בלגיה אמנם קטנה, אך היא אחת המדינות החשובות באירופה, בעיקר בעידן האיחוד האירופי והשוק האירופי המשותף, כאשר רבים ממוסדות האיחוד נמצאים בבריסל בירת בלגיה. בבלגיה קהילה יהודית מכובדת ומצליחה כלכלית וכמו כן לישראל ובלגיה קשרי מסחר מפותחים וארוכי טווח, עם ענף היהלומים המהווה את הקשר המסחרי המפורסם ביותר אך בהחלט לא היחיד. משרד עו"ד בועז ראובן מספק שירותים משפטיים בבלגיה, ללקוחות עסקיים, תאגידיים ופרטיים ובמכלול תחומים רלוונטיים, תוך שילוב אופטימאלי בין שירות של עו"ד ישראלי להיכרות עמוקה עם המערכות בבלגיה עצמה.

    קצת על בלגיהמיסוי אמריקאי

    בלגיה ממוקמת בליבה של אירופה, בין הולנד, גרמניה, צרפת, לוקסמבורג ולחופי הים הצפוני יחסית קרוב לבריטניה. עיר הבירה, שהיא גם העיר הגדולה ביותר והמוקד הפיננסי והתיירותי של בלגיה, היא בריסל, כאשר אנטוורפן היא העיר המרכזית עבור תעשיית היהלומים המפורסמת הנמצאת בבלגיה. התמ"ג לנפש בבלגיה גבוה ועומד על סכום של כ-46,000$, מה שאומר שלבלגים רמת חיים גבוהה. מבחינת הכלכלה המקומית, זו מפותחת ופתוחה מאוד לסחר בינלאומי, עם 70% של התל"ג המגיעים מפעילויות ייבוא/ייצוא ומגזר שירותים נרחב. המשק הבלגי פועל במודל בו הוא מייבא חומרי גלם רבים, מעבד אותם למוצרים ומייצא אותם במחירים גבוהים יותר, בעיקר לשוק האירופי.

    נציין כי בריסל נחשבת לבירת האיחוד האירופי ונמצא בה גם הפרלמנט האירופי ורבים ממוסדות האיחוד, יחד עם לוקסמבורג השכנה. כך שכמובן שהמטבע בבלגיה הוא האירו. מבחינת הקהילה היהודית בבלגיה, זו מונה כ-30,000 איש המרוכזים בעיקר בבריסל ובאנטוורפן.

     

    מענה מקיף ומקצועי לצרכים משפטיים בבלגיה ללקוחות ישראלים

    בתור מומחה למשפט בינלאומי ולייצוג פלילי-בינלאומי, עו"ד בועז ראובן וצוות המשרד מספקים מענה מקיף, מותאם אישית ומדויק למכלול צרכים משפטיים ללקוחות ישראלים, בבלגיה או בישראל בתיקים הקשורים לרשויות או לגורמים בבלגיה. עם המשרד תוכלו לקבל ייעוץ, ליווי וייצוג במגוון תחומים הקשורים למערכת המשפט הבלגית, האירופית וגם "לחבר" את הדברים למצבכם הפרטני בישראל.

     

    • ליווי וייצוג בהליכי גילוי מרצון מול רשות המיסים בישראל לתושבי ישראל בעלי נכסים ו/או הכנסות בבלגיה המחויבים בדיווח בישראל.

     

    • הגשת דיווחים לרשות המיסים בישראל לגבי נכסים בבלגיה.
    • ייעוץ וייצוג במגוון נושאים הקשורים למיסוי בינלאומי ומיסוי בישראל – אמנות מס, תכנוני מס, כפל מס, השגות שומה, עבירות מס מכל הסוגים וכיוצא באלו.
    • ייצוג פלילי בבלגיה, בדגש על תיקים כלכליים אך לאו דווקא אלא בכל הקשר פלילי. לישראלים שנקלעו להליכים פליליים ונמצאים בבלגיה בחקירה, מאסר או משפט וגם לישראלים הנמצאים בישראל ומתמודדים עם הליכים מול הרשויות בבלגיה.
    • שירותים משפטיים בהקשר לפעילויות שוק ההון, מסחר מקוון וכדומה בבלגיה ובאיחוד האירופי.
    • ייעוץ וייצוג משפטי לגבי תקנות GDPR של האיחוד האירופי הנוגעות להגנה על פרטיות משתמשים ברשת.
    • שירותים משפטיים לגבי נכסי נדל"ן, חוזים, מיסי נדל"ן וחוקים עבור ישראלים המשקיעים בנדל"ן בבלגיה או הינם בעלי נכסים.

     

     

    משרד בועז ראובן מעניק שירותים משפטיים בבלגיה באופן ישיר על ידי צוות המשרד, כולל בשטח בלגיה עצמה או דרך סיוע משפטי מישראל וכמו כן המשרד מקיים קשרים מקצועיים ומשפטיים עם משרדים איכותיים ונבחרים בבלגיה אשר יכולים לסייע לתיק מתוך מערכת המשפט הבלגית.

     

    *המשרד לא עוסק בנושאי "ויזות / אשרות שהייה"

      דילוג לתוכן