צור קשר

    ייעוץ משפטי אישי 24/7

    עורך דין איטליה

    איטליה היא מדינה מיוחדת ועשירה מכל כך הרבה בחינות, מדינה שלא בכדי כל כך הרבה ישראלים נמשכים אליה. מצד אחד ים תיכונית וקצת דומה לנו ומצד שני אירופית ומאוד שונה מאיתנו ומחוברת ליבשת החזקה. זהו באמת הדיסוננס שאיטליה מתקיימת בתוכו, כאשר היא עושה זאת בדרך שרק "היא" יכולה. בין תיירות פרטית לקשרי ייבוא/ייצוא ועד הזדמנויות עסקיות בארץ המגף – לישראל קשרים עמוקים וחזקים עם איטליה ולכן בהחלט קיים מעת לעת הצורך בשירותים משפטיים באמצעות עו"ד ישראלי באיטליה או בהקשר לאיטליה.

    משרד עו"ד בועז ראובן מספק שירותים משפטיים מגוונים באיטליה ובמדינות אחרות בעולם, עם ניסיון עשיר ומוצלח בניהול תיקים בחו"ל או מול גורמים בחו"ל ותוך התמחות במשפט בינלאומי, מיסוי ישראלי ובינלאומי, ייצוג פלילי-בינלאומי, שוק ההון ונושאים משפטיים נוספים.

    קשרי ישראל-איטליה

    • מלבד היותה מדינה חברה באיחוד האירופי ובעלת קרבה גיאוגרפית לישראל – מה שהופך אותה לבעלת ברית חשובה מבחינה מדינית וגיאו-פוליטית למדינת ישראל וממשלתה, קשרי ישראל-איטליה מקיפים ועמוקים מאוד. ניתן לומר בביטחון כי הקשר המסחרי-כלכלי בין שתי המדינות רחב וחשוב מאוד לשני הצדדים, כאשר הוא כולל פעילויות במכלול מישורים ומגזרים – מתיירות דרך נדל"ן וסחר ועד עסקאות ביטחוניות.
    • התיירות הישראלית לאיטליה חשובה מאוד ובכל שנה עשרות אלפי ישראלים יוצאים למגוון היעדים העצום והנהדר שיש למדינה זו להציע, מהחופים בדרום ועד להרי האלפים בצפון. הישראלים מאוד אוהבים את איטליה – את הנופים, את הערים, את הקולינריה, את השופינג, את ההיסטוריה ואת השילוב הזה בין ים תיכוניות לאירופיות.
    • התעשייה הישראלית נמצאת בקשרי מסחר ענפים ועמוקים עם התעשייה האיטלקית, עם ייבוא מיכון, חומרי גלם, כלים חקלאיים וכיוצא באלו. איטליה עדיין ידועה מאוד במוצרים האיכותיים שהיא מייצאת בהקשרים מסחריים אלו. כמובן שגם ישראל מייצאת טכנולוגיות ומוצרי תעשייה רבים לשוק האיטלקי, הכולל מגזר תעשייתי גדול ומשמעותי.
    • בשנים האחרונות רואים יותר ויותר ישראלים נכנסים לבצע עסקאות נדל"ן באיטליה, גם משקיעים פרטיים וגם משקיעים מוסדיים ועסקיים.
    • התעשיות הביטחוניות הישראליות נמצאות בקשרי מסחר והעברת טכנולוגיות וידע עם הגורמים הביטחוניים של איטליה, מדינה באיחוד האירופי וחברה בנאט"ו.
    • מגזר הקמעונאות בישראל מייבא מאיטליה מוצרים שונים, ניתן לציין למשל מוצרי אופנה ומוצרי מזון כגורמים מסחריים חשובים וגדולים.

     

    השירותים המשפטיים שמשרד עו"ד בועז ראובן מספק באיטליה ולגבי איטליה

     

    • ייצוג פלילי בינלאומי באיטליה או בתיקים בעלי נגיעה לאיטליה.
    • תיקים ושירותים משפטיים במשפט בינלאומי – הונאות, עבירות סייבר, הסגרה, מכס, חוזים, משפט ימי ועוד.
    • מיסוי – ייצוג, ייעוץ וליווי ללקוחות פרטיים ועסקיים. גילוי מרצון, תכנוני מס, ייעוץ להפחתת נטל המס על פעילויות בישראל או באיטליה, עבירות מס, התנהלות מול רשויות המס, תשלום כופר, השגות שומה על נכסים באיטליה וכיוצא באלו עם כל נושאי המיסוי בישראל, באיטליה וברמה הבינלאומית.
    • ליווי וייעוץ מלאים לגבי תקנות GDPR המחייבות עסקים אינטרנטיים הפועלים מול לקוחות מהאיחוד האירופי למדיניות פרטיות נוקשה ויישום טכנולוגיות מיוחדות לציות לרגולציה.

     

    המשרד מטפל כאמור בתיקים פרטיים ועסקיים, של ישראלים ותושבי חוץ, באיטליה או בישראל במקרים עם נגיעה לאיטליה וצורך במומחה למשפט בינלאומי, פלילי או אזרחי. כמו הרבה דברים באיטליה, גם מערכת המשפט האיטלקית יכולה להיות מורכבת ומתסכלת לניווט והתנהלות, לכן אתם צריכים גורם משפטי הבקיא בתחום ומכיר את הדרכים הטובות ביותר להגן על האינטרסים שלכם ולהשיג תוצאות, גם למול הבירוקרטיה האיטלקית המפורסמת – בדיוק מה שעו"ד בועז ראובן מציע ומספק!

     

    *המשרד לא עוסק בנושאי "ויזות / אשרות שהייה"

      דילוג לתוכן