צור קשר

    ייעוץ משפטי אישי 24/7

    עורך דין קנדה

    קנדה היא מדינת ענק, אחת המדינות הנחשבות והמוערכות ביותר בעולם מבחינה כלכלית-חברתית והן מבחינת הטבע המרהיב שהיא מציעה ובאופן כללי ההזדמנויות הרבות שהיא מאפשרת ומציעה לאזרחיה ולאנשים רבים בעולם. כך, למרות שהיא מדינה צפונית וקרה מאוד, ישראלים רבים מתגוררים בקנדה, רבים אחרים מבקשים להגר למדינה ואחרים קשורים לקנדה בקשרים עסקיים, משפחתיים וכיוצא באלו. קשרים אלו בין ישראל וישראלים רבים לקנדה, גורמים לכך שבמקרים רבים עולה הצורך בשירותים משפטיים שונים של עו"ד קנדה, בעל נגיעה לישראל.

    ייצוג משפטי בקנדה או מתן שירותי ייעוץ משפטי בקנדה, בעיקר במקרים בהם אחד הצדדים הוא ישראלי, מצריך עבודה חוצת יבשות וכמובן היכרות מעמיקה ופרטנית עם המשפט הבינלאומי והמקומי ויכולת לספק שירותים מקצועיים ומוכווני תוצאות, כולל עבודה משפטית בקנדה עצמה. כך שבמקרים הרלוונטיים, בהחלט יש חשיבות ומשמעות לעבודה צמודה עם עו"ד קנדה מנוסה ואיכותי.

    משרד עו"ד בועז ראובן מספק מגוון שירותים משפטיים בתיקים ומקרים הקשורים לקנדה ובקנדה, בין אם דרך צוות המשרד בישראל ועם ניסיון עשיר במשפט בינלאומי ותיקים גלובליים ובין אם בעזרת שיתופי פעולה מקצועיים עם משרדי עורכי דין בקנדה אשר נבחרו בקפידה.

    אודות קנדה מהו צו ירושה

    קנדה היא מדינת ענק השוכנת באזור הצפוני של צפון אמריקה, המדינה השנייה בגודלה בעולם מבחינת שטח. בקנדה מתגוררים קצת פחות מ-38 מיליון תושבים, החיים בעשר מחוזות ועוד 3 טריטוריות, כאשר לאור ההיסטוריה של המדינה, גם האנגלית וגם הצרפתית הן שפות רשמיות במדינה – עם רוב האזורים דוברי אנגלית וכמה אזורים שבהם הצרפתית שולטת. קנדה עודנה חלק מחבר העמים הבריטי, כך שמלכת בריטניה היא גם המלכה של קנדה, זאת למרות שקנדה קיבלה עצמאות מאנגליה כבר ב-1867 והיא כמובן מתנהלת עצמאית לגמרי.

    רובה של קנדה הוא שטחי טבע פראיים, רחבים וקרים, בהתאם להיותה מדינה כה צפונית וקרובה לחוג הארקטי. 70 אחוזים מתושביה חיים במרחב עירוני מתקדם ברוחב של 100 ק"מ בגבולה הדרומי עם ארה"ב. קנדה מדורגת בין המדינות הגבוהות והמתקדמות ביותר מבחינת שקיפות שלטונית וממשלתית, חירויות אזרח, איכות חיים, חופש כלכלי וחינוך וכמו כן היא אחת המדינות הכי מגוונות אתנית, לאור גלי הגירה המוניים מכל רחבי העולם. כ-1% מתושבי קנדה הם יהודים ובמדינה מתגוררים גם הרבה מהגרים ישראלים שעברו לקנדה כדי ליהנות מאיכות החיים המעולה, מהחינוך ומהאפשרויות הכלכליות הרבות במדינה.

    בניגוד לשכנתה מדרום, ארה"ב, קנדה נחשבת למתקדמת יותר מבחינה חברתית והיא מנהיגה כלכלה קפיטליסטית תחרותית ומתקדמת, אך הם היבטים רבים של סוציאל דמוקרטיות – מה שעבור רבים מאוד נראה כמו "עסקה מנצחת". כלכלת קנדה היא העשירית בגודלה בעולם, עם התבססות משמעותית על משאבי טבע וצריכה פרטית. כל אלו הופכים את קנדה ליעד אטרקטיבי עבור ישראלים הרוכשים דירות להשקעה בקנדה, אנשי עסקים וחברות.

    שירותים משפטיים בקנדה - עורך דין בקנדה

    עו"ד קנדה הוא צורך שעולה עבור ישראלים רבים במגוון מקרים ונושאים, הן עבור ישראלים החיים בישראל ומנהלים קשר כלשהו עם קנדה והן עבור ישראלים החיים בקנדה וזקוקים לשירות משפטי בעל נגיעה לישראל וקנדה. דוגמאות למקרים רלוונטיים עבור שירותי עו"ד קנדי או ייצוג וייעוץ משפטי בקנדה או לגבי קנדה הן:

    • עו"ד קנדי למקרים הקשורים בבקשות הגירה, התאזרחות ורילוקיישן לקנדה.
    • עורך דין טורונטו לגבי השקעות נדל"ן ודירות להשקעה בעיר הגדולה בקנדה וזו שחיה בה הקהילה היהודית-ישראלית הגדולה ביותר.
    • ייצוג בעבירות פליליות בקנדה – עבירות כלכליות, עבירות פליליות חמורות, צווארון לבן וכו'.
    • ייצוג משפטי בקנדה בתיקי ירושה ועיזבונות.
    • ייעוץ משפטי בקנדה לגבי חוזים בינלאומיים – עסקיים ופרטיים.
    • עו"ד קנדה לגבי תיקי הסגרה בין קנדה לישראל.
    • סיוע משפטי של עו"ד קנדי וישראלי לגבי תיקי מיסוי – גילוי מרצון, חקירות מס, תיקי עבירות מס, ייעוץ לגבי תכנון מס וכדומה.
    • עורך דין בקנדה לגבי תיקים של דיני משפחה וסכסוכים משפחתיים.
    • עו"ד קנדי או ישראלי לתיקים של שוק ההון והשקעות פיננסיות שונות בקנדה וישראל.

      דילוג לתוכן