צור קשר

    ייעוץ משפטי אישי 24/7

    עורך דין ארה"ב

    אחת המדינות אשר להן הן למדינת ישראל והן לאזרחי ישראל יש קשרים ענפים מאוד בכל היבטי החיים, היא כמובן ארצות הברית. למרות המרחק הגיאוגרפי הגדול יחסית, לשתי המדינות קשרים ענפים ומפתוחים בכלכלה, תיירות, מסחר, דיפלומטיה וכיוצא באלו. אי לכך, היקף המקרים בהם יש לאזרחי ישראל צורך בשירותים משפטיים בארה"ב או בעורך דין אמריקה הוא רחב ומגוון במיוחד.

    משרד עו"ד בועז ראובן מתמחה במשפט פלילי, בדיני מיסוי ובמשפט בינלאומי, בדגש על פעילות משפטית בהקשר לצורך של עו"ד ארה"ב, עם ידע וניסיון אישיים של צוות המשרד וכמו כן מערכת קשרים מקצועיים ענפה עם השוק האמריקאי.

    מקרים לדוגמא בהם יש צורך בשירותים משפטיים בארה"ב

    • הכנה, עריכה וחתימה של חוזים בינלאומיים מול גורמים בשוק האמריקאי
    • השקעות נדל"ן של אזרחי ישראל בארה"ב – מבחינת חוזים, מיסוי בישראל ובארה"ב והיבטים משפטיים אחרים.
    • עיזבונות שבהם מעורבים כספים ו/או נכסים בארה"ב.
    • יחסים מסחריים בין גורם מישראל לגורם מארה"ב.
    • הסתבכות פלילית בארה"ב, בין אם של אזרח תושב ישראל או של ישראלי המתגורר/נמצא בארה"ב. למשל עבירות כלכליות, עבירות צווארון לבן, עבירות מס וכו'.
    • תיקים של דיני משפחה המערבים גם הימצאות חלק מהצדדים הרלוונטיים בארה"ב
    • השקעות פיננסיות בשוק האמריקאי.
    • תיקי מיסוי בינלאומיים, עם מעורבות של השקו האמריקאי ורשויות המס בארה"ב.
    • סכסוכים עסקיים בין גורמים מישראל וארה"ב.

    שתי מערכות משפטיות נפרדות

    מעצם היותן שתי מדינות ריבוניות נפרדות לחלוטין, מן הסתם מערכות המשפט, החוק והמיסוי של ישראל וארה"ב נפרדות ושונות לחלוטין גם הן. לכן במקרים ותיקים בהם יש צורך במערבות משפטית של עו"ד ישראלי מומחה לתחומו וכמו כן עורך דין אמריקאי מתאים, חשוב להיעזר בשירותים המקצועיים הנכונים כדי לתת לעצמכם את התנאים הטובים ביותר להצלחה. את זה ניתן להשיג באמצעות עבודה עם עו"ד ישראלי בעל הסמכה משפטית בארה"ב, או לחלופין עם משרד עורכי דין בעל היכרות עם המשפט הבינלאומי ועם השוק האמריקאי בפרט ואשר גם מציע קשרים משפטיים-עסקיים עם גורמים משפטיים בארה"ב עצמה.

    עורך דין ארה"ב – שירותים משפטיים עם משרד עו"ד בועז ראובן

    משרדנו עוסק במשפט אמריקאי ומתמחה בתיקים במשפט הבינלאומי בכלל ומשפט אמריקאי בפרט, בהקשר לתיקים בהם מעורבים אזרחים ישראלים ותושבי חוץ.

    משרד בועז ראובן הינו משרד בוטיק בעל 10 שנות ניסיון בתיקים הקשורים לדיני המשפט האמריקאי לרבות תביעות בינלאומיות, הליכים פליליים, מיסוי בינלאומי וישראלי, ייעוץ ומתן חוות דעת בנושאים הקשורים למשפט האמריקאי ובנוסף תיקים לגבי אכיפת פסקי דין שניתנו בארץ ו/או בחו"ל במדינות רבות.

    למשרדנו ניסיון רב בניהול משא ומתן מול רשויות החוק והמיסים וניהול והסדרי פשרה מחוץ לכותלי בית המשפט. התמחותנו במשפט הבינלאומי מאפשרת לנו מציאת פתרונות יצירתיים ללקוחות המשרד, בארץ ובארה"ב.

    משרד עו"ד ארה"ב בועז ראובן מספק ללקוחותיו ייעוץ משפטי מקצועי ואמין, מתוך הכרות מעמיקה עם מערכת המשפט הישראלית ומערכות אכיפת החוק בישראל ובמדינות ארצות הברית.

    ניסיוננו כולל טיפול בתיקים בינלאומיים ומכל קשת המשפט הפלילי, כולל עבירות צווארון לבן , עבירות כלכליות, עבירות מיסוי ותיקי פשיעה חמורה.

     

    *המשרד לא עוסק בנושאי "ויזות / אשרות שהייה"

      דילוג לתוכן