צור קשר

    ייעוץ משפטי אישי 24/7

    עורך דין דנמרק

    כשהיא ממוקמת בצפון אירופה ומהווה את הגשר הגיאוגרפי והתרבותי ליתר המדינות הנורדיות השוכנות בחצי האי הסקנדינבי, דנמרק נחשבת לאחת המדינות האיכותיות והמתקדמות ביותר בעולם מבחינת חברה, פוליטיקה, כלכלה ותנאי מחייה ועסקים. משרד עו"ד בועז ראובן, המתמחה במשפט בינלאומי ובשירותים משפטיים בחו"ל, מציע ללקוחות ישראלים ובינלאומיים ייצוג משפטי בדנמרק ומערך שירותים מותאם אישית של עורך דין בדנמרק.

    דנמרק נמצאת ממש בצפון אירופה, מחוברת ליבשת אירופה ולא נמצאת פיזית על חצי האי הסקנדינבי אך בכל זאת בהחלט נחשבת לאחת המדינות הנורדיות. מה שהופך אותה לנקודה אסטרטגית וחשובה בחיבור בין כלל אירופה לבין ארבע המדינות הנורדיות הנחשבות למובילות בכל כך הרבה תחומים – דנמרק, שבדיה, נורבגיה ופינלנד. דנמרק גובלת בים הבלטי ובים הצפוני בחלקיה הצפוניים ובגרמניה בדרום, כאשר בנוסף ממלכת דנמרק היא גם הריבון בגרינלנד ובאיי פארו, כאשר שתי טריטוריות אלו מקיימות אוטונומיה די רחבה מבחינה שלטונית.

    דנמרק היא מונרכיה, הוותיקה ביותר באירופה, אך מוסד המלוכה משמש בתפקיד בעיקר טקסי והמדינה נהנית ממסורת דמוקרטית ענפה ומפותחת מאוד, כאשר הממשלה והשלטון במדינה נחשבים איכותיים, מתקדמים ומאוד לא מושחתים בהשוואה עולמית. דנמרק היא חברה באיחוד האירופי אך אינה חלק מגוש האירו (בדומה ליתר המדינות הנורדיות, למעט פינלד), כך שהמטבע המקומי בדנמרק הוא הקרונה הדנית.

    כלכלית, דנמרק נחשבת למשק כלכלי מאוד מתקדם ומשוכלל, למרות שהמדינה בהחלט פועלת לפי המודל הכלכלי-חברתי של סוציאל דמוקרטיה, קרי, מיסוי גבוה מאוד, מדיניות רווחה מקיפה, שפע של שירותים לאזרחים ומגזר ציבורי די גדול – לצד משק כלכלי מפותח ומגוון.

     

    עורך דין בדנמרק – שירותים משפטיים דרך משרד עו"ד בועז ראובן

    לצד ויחד עם התמחות במיסוי ובמשפט פלילי, משרד הבוטיק של עו"ד בועז ראובן עוסק הרבה גם במשפט בינלאומי ובמתן שירותים משפטיים בחו"ל, כולל ייצוג משפטי בדנמרק ומכלול שירותים משפטיים בדנמרק עם ליווי, תמיכה, ייעוץ או ייצוג של עו"ד ישראלי.

    אם אתם זקוקים לשירותי עורך דין בדנמרק או ייצוג משפטי בדנמרק, כלקוחות פרטיים או עסקיים, משרד עו"ד בועז ראובן מציע את השירותים הבאים:

    • משפט בינלאומי בדנמרק או בהקשר לדנמרק: מגוון שירותים משפטיים הקשורים למשפט בינלאומי, בין אם ישירות בדנמרק עצמה, שיתופי פעולה עם משרדים מובילים בקופנהגן או עם סיוע של המשרד בישראל. תיקים אלו כוללים נושאים כגון שותפויות עסקיות, הונאות סייבר ופיננסים, ייבוא/ייצוא, רגולציה, מכס, חוזים בינלאומיים, הליכי הסגרה בין המדינות, פשעי מחשב ועוד.

     

    • מיסוי: ייצוג, ייעוץ וליווי של מכלול היבטי מיסוי בדנמרק של לקוחות ישראלים או של תושבי ישראל המנהלים פעילות עסקית/פיננסית בדנמרק, מיסוי חברות בהקשר לדנמרק, עבירות מע"מ, מס הכנסה וכיוצא באלו, אמנות מס מול רשויות המס הדנמרק ובישראל, תכנוני מס, הגשת השגות שומה, נושאי מכס, גילוי מרצון לגבי נכסים בדנמרק וכן הלאה.

     

    • תקנות GDPR לאתרי אינטרנט: ייעוץ, ייצוג וסיוע לאתרים ישראלים הפעילים בדנמרק לגבי תקנות GDPR הנוגעות לפרטיות ואבטחת מידע אישי בהתאם להגדרות האיחוד האירופי.

     

    • משפט פלילי בדנמרק: סיוע משפטי מלא בהקשר לתיקים פליליים מול ישראלים בדנמרק או עם הקשר לחשדות, חקירות ואישומים הנוגעים לדנמרק.

     

    משרד עו"ד בועז ראובן מספק שירותים משפטיים בסטנדרט הכי גבוה, ללקוחות פרטיים ועסקיים, עם ניסיון מוכח בשירותים משפטיים בחו"ל, כולל ייצוג משפטי בדנמרק ושירותי עורך דין בדנמרק ללקוחות ישראלים.

      דילוג לתוכן