צור קשר

    ייעוץ משפטי אישי 24/7

    עורך דין קרואטיה

    קרואטיה היא מדינה קטנה, המהווה את אחת המדינות העיקריות המחברות בין מזרח אירופה והבלקן לאירופה המערבית המפותחת והעשירה יותר. בעוד שעבור ישראלים רבים, קרואטיה היא אימפריית כדורגל וספורט וגם יעד תיירותי איכותי ומבוקש מאוד, ישנם עוד הרבה גורמי משיכה למדינה הקטנה והמתפתחת הזו, מה שמעלה במקרים ומצבים שונים את הצורך בשירותי עורך דין בקרואטיה, אשר יכול גם לספק לכם שירות משפטי בישראל.

    משרד הבוטיק של עו"ד בועז ראובן מתמחה במיסוי, משפט כלכלי, משפט פלילי ומשפט בינלאומי, כולל מתן שירותים משפטיים מדויקים, חכמים ומותאמים אישית במדינות רבות ברחבי העולם. המשרד מספק ליווי וייצוג משפטי של עורך דין קרואטיה, בישראל או בקרואטיה עצמה, ללקוחות ישראלים.

     

    מה צריך לדעת על קרואטיה?

    קרואטיה נמצאת בחלקו המערבי של הבלקן ולחופיו של הים התיכון. מדינה קטנה בת קצת יותר מארבעה מיליון תושבים ואשר קמה רשמית בצורתה המודרנית בשנת 1991, כאשר נפרדה מיוגוסלביה. מכיוון שקרואטיה נוצרה מפירוק יוגוסלביה ומלחמת האזרחים שבאה בעקבות תהליך מדיני חשוב זה, היא גובלת ביתר המדינות שהרכיבו את יוגוסלביה הגדולה – סרביה, סלובניה, מונטנגרו ובוסניה הרצגובינה (גם מקדוניה הצפונית וקוסובו "נולדו" מפירוק יוגוסלביה, אך להן אין גבול עם קרואטיה).

    בנוסף, לקרואטיה גבול יבשתי צפוני עם הונגריה ומעברו השני של הים האדריאטי (המהווה בעצמו חלק מהים התיכון) נמצאת איטליה.

    בירתה של קרואטיה היא זאגרב וכאמור מתגוררים במדינה קצת מעל ארבעה מיליון אנשים, רובם קרואטים מבחינה אתנית כמובן. ב-2013 המדינה צורפה לאיחוד האירופי ועם תחילת 2023 היא הצטרפה גם לגוש האירו והחליפה את המטבע שלה למטבע האירופי – עובדה המעידה על ההתפתחות הכלכלית המרשימה של המדינה הקטנה.

    כלכלת קרואטיה

    כלכלת קרואטיה מגוונת וכאמור חסונה, פתוחה ותחרותית מספיק כדי להצטרף לגוש האירו, כאשר התעשיה והתיירות הם המגזרים הגדולים ביותר בכלכלת המדינה וגם החקלאות מהווה מגזר יחסית גדול. לקרואטיה לא מעט משאבי טבע (יצואנית נפט לא מבוטלת) וכמו כן, רוב משק החשמל שלה מופעל באמצעות תחנות הידרו-אלקטריות המתבססות על הנהרות הרבים במדינה.

    גורמי משיכה לישראלים בקרואטיה

    עבור ישראלים, יש מגוון גורמי משיכה בקרואטיה, עובדה הניכרת בהרחבת היחסים הכלכליים והמסחריים בין המדינות לאורך השנים. ראשית כל המוני ישראלים מבקרים בכל שנה באתרי התיירות של קרואטיה, בין אם ישירות ובין אם דרך חופשות שייט (קרוזים) בים התיכון הצפוני ובים האדריאטי. בנוסף, יש יחסים מסחריים מסוימים בין המדינות וגם כיום גם לא מעט ישראלים אשר הפכו למשקיעי נדל"ן במשק המתפתח והצומח של קרואטיה.

    כל גורמי המשיכה האלו וההתרחבות בהגעת ישראלים למדינה, גורמים גם לגידול בצורך ובמקרים הרלוונטיים לשירותי עורך דין קרואטיה ועורך דין ישראלי בקרואטיה.

     

    ליווי משפטי קרואטיה ייצוג משפטי בקרואטיה

     

    שירותי עורך דין ישראלי בקרואטיה

    כפי שקיים במדינות רבות אחרות ברחבי העולם, משרד עו"ד בועז ראובן נקרא לסייע ולספק ייצוג משפטי במגוון מצבים בהקשר לצורך בעורך דין בקרואטיה ללקוחות ישראליים – פרטיים ועסקיים. תחומי העיסוק הרבים בהם המשרד עוסק ומתמחה, יחד עם מומחיות במשפט בינלאומי ואספקת שירותים משפטיים בחו"ל, מאפשרים לתת מענה משפטי ומקצועי מעולה, מדויק ומושכל בשלל מצבים וצרכים.

    שירות בחו"ל של עורך דין ישראלי בקרואטיה נדרש למשל במצבים הבאים:

    • ייעוץ או ייצוג בענייני מס למשקיעי נדל"ן ישראלים הפועלים בקרואטיה – מיסוי בקרואטיה או בישראל.
    • ייצוג פלילי לאנשים שהסתבכו בעבירות פליליות בקרואטיה וזקוקים לייצוג גם מעו"ד ישראלי.
    • הקמת עסקים, רישום חברות וקשרים עסקיים של גורמים מישראל בקרואטיה.
    • הפקת חוות דעת משפטיות בהקשר לקרואטיה – מיסוי, רגולציה, שוק ההון, חוזים וכיוצא באלו.
    • ייעוץ וייצוג בהשקעות שונות של ישראלים בקרואטיה.
    • ייצוג בתיקי משפט בינלאומי, ליטיגציה ותביעות הקשורות או מתנהלות בקרואטיה.

     

    אם אתם זקוקים לשירות עורך דין בקרואטיה אבל רוצים עורך דין שמדבר איתכם באותה השפה ובקיא הן במערכת המשפט הישראלית והן במשפט בינלאומי ובמגוון תחומים משפטיים אחרים, משרד עו"ד בועז ראובן יכול לספק לכם שירות מותאם אישית, חכם ואפקטיבי. צרו קשר לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ.

      דילוג לתוכן