צור קשר

    ייעוץ משפטי אישי 24/7

    עורך דין ספרד

    ספרד היא מדינה אירופית מיוחדת ומגוונת במיוחד, מדינה בעלת היסטוריה עשירה אשר השפיעה רבות על האופן בו עולמנו נראה כיום מבחינה מדינית וחברתית, מדינה שהיא הגשר בין אירופה לאפריקה ובמובנים רבים גם מדינה המסמלת ומציגה את החיבור הכל כך אירופי של מדינות אירופיות חזקות ומתקדמות כלכלית וחברתית עם מדינות אירופיות אחרות שפחות הצליחו להסתגל כלכלית, חברתית ופוליטית למציאות העכשווית – כאשר ספרד נכללת בשתי קבוצות אלו בצורה מובהקת. 

    בין ישראל לספרד קשרים רבים, כלכליים, פוליטיים, תיירותיים ומסחריים – לכן ישנם מקרים המצריכים שירות של ייעוץ וייצוג משפטי בספרד ע"י עו"ד המתמחה במשפט בינלאומי על שלל גווניו. 

    בשנים האחרונות ניתן לשמוע רבות על הצורך המשפטי בעורך דין ספרדי או בייצוג משפטי בספרד בהקשר של תהליכים לקבלת אזרחות ספרדית, תהליך הזמין לאנשים אשר יכולים להוכיח כי הם צאצאים של יהודים שגורשו מספרד בתקופת האינקוויזיציה והגירוש, בסביבות שנת 1492.

    אך בהחלט ישנם מקרים נוספים ומגוונים יותר בהם יש צורך בשירותי עו"ד ספרד ובייצוג וייעוץ משפטי בספרד – למשל שירותים משפטיים בתהליכים כלכליים ומסחריים בין גורמים מישראל לגורמים מספרד, עבירות פליליות של ישראלים בספרד, נושאי מיסוי בין ספרד לישראל, עריכה וניהול של חוזים בינלאומיים בין חברות וגופים בישראל וספרד, סכסוכים משפטיים ונושאי ירושות הקשורים לספרד, ייצוג משפטי בהקשר להשקעות נדל"ן ופיננסים בספרד ע"י תושבי ישראל וכן הלאה. 

    מידע אודות ספרדגילוי מרצון

    ספרד היא מדינה דמוקרטית מתקדמת, עם מערכת שלטון מבוססת הכוללת ראש ממשלה נבחר, ממשלה נבחרת ושני בתי נבחרים. אך בנוסף לזה, ספרד היא עודנה מונרכיה, מבחינה זו שעדיין יש לה מלך הנחשב לריבון העליון במדינה. אך המלך בספרד נושא תפקיד טקסי וסמלי בעיקרו, עם מנגנון הדומה לזה הקיים בממלכה הבריטית. 

    ספרד נמצאת בחצי האי האיברי, עם גבול יבשתי עם פורטוגל במערב וצרפת ואנדורה הקטנה מצפון-מזרח. בנוסף, לספרד גבול ימי הן לים התיכון במזרח והן לאוקיאנוס האטלנטי במערב – עובדה אשר הייתה משמעותית בהיותה של ספרד אימפריה רבת השפעה במשך שנים רבות לאורך ההיסטוריה האנושית. ספרד היא חלק גדול ומהותי מאירופה וחברה מלאה באיחוד האירופי והיא גם קרובה מאוד לאפריקה, בעיקר דרך מיצרי גיברלטר (גיברלטר עצמה עדיין נמצאת בשליטה בריטית) המחברים בין הים התיכון לאוקיאנוס האטלנטי וכמעט מחברים בין אירופה לאפריקה. 

    כלכלת ספרד נחשבת כלכלה מפותחת ומתקדמת עם הכנסה גבוהה לנפש ואיכות חיים גבוהה, ה-14 בגודלה בעולם. אך בשנים האחרונות ספרד חוותה משבר כלכלי מתמשך והאטה כלכלית שגרמה לשלל בעיות כלכליות, פוליטיות וחברתיות במדינה הגדולה והחשובה הזו. 

    לישראל קשרים יחסית רבים עם ספרד, בעיקר כלכליים. ישראלים רבים מאוד נוסעים בכל שנה לספרד לחופשות, בעיקר לברצלונה ומדריד אך גם למגוון יעדים נוספים ברחבי המדינה. כמו כן שתי המדינות מקיימות קשרי מסחר רחבים ומגוונים – כולל השקעות ופעילות מקומית של חברות ישראליות בספרד, קשרים ביטחוניים וצבאיים וכיוצא באלו. כל אלו מצריכים לעיתים שירות של עו"ד ספרדי ושירותים משפטיים מותאמים אישית בספרד או בהקשר לספרד. 

    שירותים משפטיים בספרד

    • עו"ד ספרדי או אשר מתמחה בספרד ומסייע בהגשת בקשה לאזרחות ספרדית.
    • ייצוג משפטי בספרד בהקשר לקשרים מסחריים וכלכליים, השקעות נדל"ן ופיננסים, סכסוכים עסקיים, יבוא-יצוא, חוזים בינלאומיים וכן הלאה.
    • ייעוץ משפטי בספרד בנושאי מיסוי, גילוי מרצון, תכנוני מס, חקירות מס, מכס וכדומה. 
    • ייצוג עבירות פליליות בספרד – עבירות פליליות מכל הסוגים ודרגות החומרה, בעיקר של אזרחי ישראל.
    • עו"ד ספרד בהקשר לעבירות מחשב, תקנות GDPR ושאר נושאים של המרחב הדיגיטלי.
    • שירותים משפטיים בספרד לגבי נושאי רגולציה, משפט ימי, הליכי הסגרה בין המדינות, עבירות הונאה, הגבלים עסקיים ושוק ההון. 

    אם אתם זקוקים לשירותים משפטיים בספרד או הקשורים לספרד, פנו למשרד עו"ד בועז ראובן המתמחה במשפט בינלאומי ובפעילות משפטית בינלאומית, לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ.

      דילוג לתוכן