צור קשר

    ייעוץ משפטי אישי 24/7

    עורך דין דרום אפריקה

    אתם ישראלים הנמצאים בדרום אפריקה ונקלעתם לסיטואציה משפטית מורכבת במדינה האפריקאית הרחוקה? מתכננים לחתום על חוזה עסקי מול חברה דרום אפריקאית ורוצים לוודא שהכל מתנהל כשורה? נמצאים בדרא"פ ומבוקשים לחקירה ע"י רשויות האכיפה בישראל? אתם צריכים שירותי עורך דין, אשר בקיא בחוקים ובהתנהלות הן בישראל והן בדרא"פ.

    משרד הבוטיק של עורך הדין בועז ראובן עוסק במשפט פלילי, כלכלי ובמיסים וכמו כן מתמחה במשפט בינלאומי. המשרד מספק שירותים משפטיים מותאמים אישית למגוון לקוחות נבחרים, בישראל ובחו"ל, כולל שירות של ייצוג משפטי בדרום אפריקה ללקוחות ישראליים או תיקים בעלי הקשר לישראל ודרא"פ.

    דרום אפריקה היא מדינה מרתקת, עשירה בטבע מרהיב והיסטוריה עשירה, מדינה הנמצאת בתהליך של התחדשות ובנייה מחדש כבר כמה וכמה שנים. המדינה היא גורם משיכה לא מבוטל כלל עבור ישראלים, גם בהקשרים תיירותיים וגם בהקשרים עסקיים, הגירה וכיוצא באלו.

    אם אתם ישראלים הנמצאים בדרא"פ וזקוקים לליווי וייצוג משפטי בתיקים פליליים, כלכליים ומסחריים או אם אתם בישראל וזקוקים לסיוע משפטי מדויק לגבי קשר עם גורמים בדרא"פ, עו"ד בועז ראובן מציע שירות מדויק, חכם ומותאם אישית, עם ניסיון מוכח של ייצוג לקוחות ישראלים בחו"ל.

     

    שירותים משפטיים של עורך דין בדרום אפריקה

    כאמור, ישנם מקרים שונים ומגוונים בהם יש צורך להיעזר בשירותיו המקצועיים והמשפטיים של עורך דין ישראלי בדרום אפריקה, בין אם בעקיפין דרך ישראל ובין אם ישירות במדינה הדרום אפריקאית עצמה, מקרים הנעים מהפלילי ועד לכלכלי-מסחרי ולנושאים של מיסוי תושבי ישראל בעלי נכסים בדרא"פ. להלן כמה דוגמאות לשירותים משפטיים שמשרדנו עוסק בהם בהקשר לשירות ייצוג משפטי :

    • עורך דין פלילי דרום אפריקה - סיוע לישראלים המעורבים, נחקרים ונאשמים בתיקים פליליים בעודם שוהים / מתגוררים במדינה.
    • ייצוג משפטי בדרא"פ בתיקי הסגרה מהמדינה לישראל ובמקרים הפוכים, מישראל לדרא"פ.
    • ליווי וייצוג משפטי בתיקים בהם ישראלים המתגוררים בדרא"פ מבוקשים למעצר או חקירה ע"י רשויות האכיפה הישראליות.
    • עורך דין בדרום אפריקה בעניינים מסחריים – חוזים בין חברות וגופים מישראל ודרא"פ, סכסוכים עסקיים, מיסוי חברות ועסקים וכן הלאה.
    • סיוע בהיבטי מיסוי בין ישראל ודרום אפריקה, למשל תושבי ישראל עם נכסים והכנסות מדרא"פ, תכנוני מס, מניעת תשלום כפל מס, גילוי מרצון וכו'.
    • ליווי וייצוג בתיקי משפט בינלאומי הקשורים לדרא"פ – עבירות סייבר, מכס, חוזים, הונאות, משפט ימי ועוד.

    משרד עו"ד בועז ראובן מלווה ומייצג לקוחות פרטיים, עסקיים ותאגידיים, בישראל או ישירות בדרום אפריקה במקרה הצורך.

     

    ייצוג משפטי בדרא"פ

     

    פועלים ומסייעים משפטית בכל רחבי דרום אפריקה

    משרדנו יודע לפעול ולספק שירותים משפטיים חכמים, יצירתיים ומדויקים ללקוחות ותיקים בכל רחבי דרא"פ, כך אנו יודעים להגיע אליכם עם שירות עורך דין בכל מקום בו תימצאו.

    עורך דין יוהנסבורג

    יוהנסבורג היא העיר המרכזית בדרום אפריקה, הגדולה והמאוכלסת ביותר וגם מוקד הקהילה היהודית המוצלחת והמפותחת המתגוררת במדינה כבר עשורים רבים. יוהנסבורג מהווה את המרכז הפיננסי והתרבותי של המדינה והיא נמצאת גם קרוב לבירה האדמיניסטרטיבית (מיקום הממשלה) של דרא"פ, פרטוריה. בתיקים רבים הדורשים מעורבות של עורך דין בדרום אפריקה, עיקר העיסוק יהיה ביוהנסבורג.

    ייצוג משפטי בקייפטאון

    קייפטאון, עיר יפהפייה ומיוחדת בקצה הדרום-מערבי של דרום אפריקה, היא יעד פופולארי מאוד עבור ישראלים, גם תיירים, גם אנשי עסקים וגם אלו העוברים לגור בעיר של כף התקווה הטובה והר השולחן. קייפטאון היא יעד תיירותי מרכזי במדינה וגם אחת מערי הנמל החשובות שבה. משרדנו מספק שירותי ייצוג משפטי גם בהקשרים ישירים לקייפטאון.

    עורך דין דרבן

    משרדנו מספק ייצוג משפטי בדרבן ללקוחות במגוון מיקרים, זאת העיר השנייה בגודלה במדינה וביתו של הנמל הימי החשוב ביותר בה (נמל המכולות הכי גדול באפריקה). דרבן נמצאת בקצה הדרום-מזרחי של דרא"פ והיא מוקד של פעילות כלכלית רבה במדינה, בעיקר בהקשר של ייבוא וייצוא דרך נמל המכולות שלה, כך שלא מעט תיקים קשורים לפעילות זו, אך לא רק כמובן.

     

    מחפשים שירותים משפטיים ועורך דין בדרא"פ? זקוקים לייצוג משפטי בתיק פלילי, מסחרי או לגבי מיסוי ומשפט בינלאומי? פנו למשרד בועז ראובן לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ.

      דילוג לתוכן