צור קשר

    ייעוץ משפטי אישי 24/7

    עורך דין קולומביה

    קולומביה היא מדינה מרתקת, מתפתחת, מדהימה ביופייה וכמו שאומר כמעט כל מי שמבקר בה, גם מאוד מפתיעה לטובה. ממדינה נחשלת ועם מוניטין מאוד מפוקפק של מקום לא בטוח ועם המון פשיעה וסמים, המדינה הנמצאת בחלקה הצפוני של דרום אמריקה, הפכה להיות היום אחת המדינות היותר מצליחות ומוצלחות במרחב. ככל שיותר ישראלים מגיעים לקולומביה, כך עולים המקרים בהם מתעורר הצורך בשירותי עורך דין ישראלי בקולומביה או בעורך דין קולומביה, על כך נסביר כאן.

    משרד עו"ד בועז ראובן הוא משרד בוטיק, המציע מומחיות משפטית מוכחת ומעשית במשפט בינלאומי ובמתן שירותים משפטיים בחו"ל, כולל שירות עורך דין בקולומביה. המשרד מביא התמחות במשפט בינלאומי, מיסים, משפט פלילי, משפט כלכלי, סיוע משפטי מול האינטרפול ועוד תחומים ונושאים משפטיים העשויים להיות רלוונטיים לישראלים בארץ ובחו"ל.

     

    פרטים על קולומביה

    קולומביה היא המדינה הרביעית בגודלה ביבשת דרום אמריקה והיא ממוקמת בחלק הצפון-מערבי של היבשת הענקית, מחברת למעשה בין מדינות דרום אמריקה למדינות מרכז אמריקה. למדינה גבולות ונצואלה, ברזיל, אקוודור, פרו ופנמה. בנוסף לקולומביה קו חוף גם לאוקיינוס האטלנטי – בים הקריבי – וגם לאוקיינוס השקט ממערב.

    בקולומביה חיים מעל 53 מיליון אנשים, מה שהופך אותה למדינה השלישית בגודל האוכלוסייה באמריקה הלטינית – אחרי ברזיל ומקסיקו. קולומביה היא גן עדן של טבע מרהיב ומיוחד, עם מזג אוויר טרופי בחלקים רבים של המדינה ונוח ונעים יותר באזורים אחרים, מגוון ביולוגי אדיר ואינסוף אתרי טבע קסומים ומרהיבים. עובדה זו הפכה בשנים האחרונות של קולומביה ליעד תיירותי פופולארי ומתפתח מאוד, גם בקרב ישראלים כמובן.

    הכלכלה בקולומביה

    אחרי שנים של חוסר יציבות פוליטית, כולל פעילות מסיבית של מחתרות צבאיות למיניהן, פשיעה בהיקפים אדירים ועם השפעה רבה על החיים במדינה וכלכלה מושחתת ומדשדשת, היום קולומביה הרבה יותר מסודרת, בטוחה ומפותחת, פוליטית ולכן גם כלכלית. אמנם רוב הייצוא שלה עדיין מסתמך על ענפי חקלאות ומשאבים הדורשים הרבה ידיים עובדות – למשל קפה, פחם, נפט, פרחים – אך הכלכלה מתפתחת, משתכללת והופכת פתוחה ומתקדמת יותר.

    מגזר התיירות פרץ בצורה משמעותית בשנים האחרונות, אחרי המון שנים של מיעוט תיירים במדינה בעקבות המצב הבטחוני המורכב והמסוכן. היום, כאשר המדינה משמעותית יותר בטוחה ומזמינה, התיירים מגיעים בהמוניהם, מה שמכניס הרבה כסף זר למדינה ועוזר לפיתוחה.

    בהקשר לאלמנטים שבעבר הוציאו לקולומביה שם כל כך רע ומסוכן, אלו הצטמצמו משמעותית בשנים האחרונות והמדינה היום באמת ובתמים נחשבת בטוחה ופתוחה הרבה יותר. הסכמי שלום שנחתמו בין הממשלה וארגוני הגרילה השונים, שינויים מהותיים וחיוביים בפשיעה מאורגנת, סמים וכיוצא באלו ולא מעט השקעה זרה יצרו ממש מהפכה בקולומביה. זו אחת הסיבות כנראה שכה רבים מהמבקרים בה, מגדירים אותה כמפתיעה כל כך ואטרקטיבית מאוד, גם למול ענקיות דרום אמריקה האחרות.

     

    ייצוג משפטי קולומביה

    שירותים משפטיים בקולומביה

    אחרי שהסברנו על קולומביה כמדינה ועל ההתפתחות החיובית והמרשימה של המדינה בשנים האחרונות, נעבור להסבר על הצורך של אנשים וגורמים שונים מישראל בשירותים משפטיים במדינה, בין אם דרך עורך דין ישראלי בקולומביה, עורך דין ישראלי המסייע לתיק הקשור לקולומביה או עו"ד מקומי מישראל המתווך ומסייע לקבל שירות מעורך דין קולומביאני.

    מקרים יחסית נפוצים בהם יש ללקוחות ישראליים צורך בשירותי עורך דין קולומביה קשורים למשל להסתבכויות פליליות של ישראלים בקולומביה, בין אם תיירים, אנשי עסקים או ישראלים שעברו להתגורר במדינה. המרחק, ההזדמנויות במדינה עם כלכלה מתפתחת ולפעמים גם העבר המפוקפק של המדינה, גורמים מעת לעת לישראלים להיקלע או להיכנס לעבירות פליליות בקולומביה, סיטואציה בה ליווי של התיק גם עם עורך דין ישראלי בקולומביה בהחלט יכול לסייע.

    מתוך מקרים פליליים אלו בקולומביה, לא אחת יעלה גם הצורך לנהל משפטית תהליך הסגרה מקולומביה לישראל, מה שמצריך כמובן עורך דין מומחה גם למשפט בינלאומי ושירותים משפטיים בחו"ל וגם לתיקי הסגרה.

    אך מעבר לבעיות פליליות של ישראלים המצריכות ייצוג או ליווי של עורך דין קולומביה, לעיתים הצורך המשפטי שונה לגמרי וקשור להקמת פעילויות עסקיות בקולומביה, השקעות, תביעות מסחריות, מיסוי בישראל בגין נכסים בקולומביה וכן הלאה.

     

    צריכים עורך דין ישראלי בקולומביה או ליווי מישראל מול שירות משפטי של עורך דין קולומביאני? פנו למשרד עו"ד ראובן לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ.

      דילוג לתוכן