צור קשר

    ייעוץ משפטי אישי 24/7

    עורך דין רומניה

    רומניה היא מדינה גדולה ובעלת נופים עוצרי נשימה וטבע מרשים ופראי, כאשר לצד אלו המדינה מתפתחת כלכלית לאחר שנים של דשדוש – כל אלו מושכים אליה יותר ויותר ישראלים בשנים האחרונות, גם בגזרת התיירות ההולכת וגדלה ובהחלט גם בגזרת ההשקעות הכלכליות של גורמים ישראלים בשוק הרומני. כל אלו העלו את הצורך בשירותים משפטיים של עורך דין ברומניה, כמובן עם היכרות עם ישראל ועם החוק הישראלי והרומני – בהקשרים של מיסוי, רכישת דירות ונכסים להשקעה, חוזים, משפט מסחרי ואף עו"ד פלילי ברומניה.

    רומניה היא אחת ממדינות הבלקן, כך שמבחינה זו היא מהווה סוג של גשר בין מרכז ומערב אירופה לבין מזרחה ולמדינות גוש ברה"מ לשעבר, בנוסף היא מהווה גשר כלכלי ופוליטי מסוים בין מדינות מזרח ומרכז אירופה החברות באיחוד האירופי לבין יתר המדינות בסביבה שאינן חברות באיחוד זה – היא עצמה חברה חלקית באיחוד.

    משרד עו"ד בועז ראובן מתמחה במיסים, במשפט כלכלי, משפט בינלאומי ותחומים משפטיים נוספים ומספק שירותים רבים ללקוחות בחו"ל או בתיקים בעלי נגיעה בינלאומית, כולל שירותי עו"ד רומניה וייצוג משפטי ברומניה, בעיקר לישראלים הזקוקים לשירות משפטי ברומניה -  עם דגש על שירותים בתחומי המיסוי, דירות להשקעה ומשפט פלילי.

    קצת אודות רומניה מיסוי אמריקאי

    ברומניה חיים כ-20 מיליון תושבים, כאשר עיר הבירה והעיר הגדולה ביותר היא בוקרשט. רומניה גובלת בדרום בבולגריה ובצפון מזרח בהונגריה, שתיהן חברות חלקיות באיחוד האירופי ובנוסף יש לה גבולות עם מולדובה, אוקראינה וסרביה אשר אינן חברות כלל באיחוד האירופי.

    מבחינת כלכלה ושירותים, אחרי שנים של שלטון קומניסטי, גם היום איכות חייהם של התושבים עדיין נחשבת נמוכה ביחס למדינות אחרות באירופה. לכן רומניה אינה חברה מלאה באיחוד האירופי ולא הכניסה לשימוש את מטבע האירו. אך למרות זאת, הכלכלה במדינה כן צומחת – למעשה בקצב מהיר במיוחד ביחס לאירופה - ומושכת משקיעים זרים, כולל גורמים ישראלים רבים.

    יחסים כלכליים בין רומניה לישראל

    החל משנות ה-2000, כעשור לאחר נפילת המשטר הקומוניסטי ברומניה, החלו להיכנס לשוק הרומני חברות ישראליות, רבות מהן חברות נדל"ן אשר בנו וקנו ברומניה מרכזים מסחריים רבים וכן מבני מגורים, כמו גם לא מעט משקיעים פרטיים שרכשו דירות במדינה, בעיקר בבוקרשט. כמו כן כמה חברות ישראליות הקימו פעילויות מסחריות וקמעונאיות נוספות במדינה.

    גם היום יש לא מעט פעילות של יזמים ומשקיעים ישראלים ברומניה, בנדל"ן מסחרי, דירות להשקעה, תיירות, מסחר ובתחומים כלכליים נוספים. התיירות הישראלית לרומניה צמחה משמעותית בשנים האחרונות, גם תיירות נופש ושופינג – ברומניה ניתן לקנות מותגים מקומיים ובינלאומיים בזול לעומת ישראל ואירופה – וגם תיירות לאתרי הטבע והסקי המופלאים והזולים שהמדינה מציעה.

    הגידול היציב והמתמיד ביחסים הכלכליים והתיירותיים בין ישראל לרומניה יצר גם עליה בביקוש ובצורך בשירותי עורך דין רומניה ובייצוג וייעוץ משפטי ברומניה, שוב, בעיקר בהקשרים של מיסוי, משפט כלכלי ומסחרי ולא אחת גם ייצוג פלילי ברומניה ע"י עורך דין שיכול לחבר בין ישראל לרומניה בצורה אפקטיבית וחכמה.

    שירותים משפטיים ברומניה - עורך דין ברומניה

    גורמים ישראלים שונים – עסקיים, מוסדיים ופרטיים – צריכים כיום לקבל שירותים משפטיים הקשורים לרומניה ומחפשים עורך דין רומניה – וכאן אנחנו במשרד עו"ד בועז ראובן נכנסים לתמונה ומספקים ללקוחותינו מגוון שירותי ליווי, ייעוץ וייצוג משפטי ברומניה, ישירות דרך צוות המשרד או דרך שיתופי פעולה איכותיים עם משרדי עורכי דין מובילים ברומניה ועם קשר ישיר למשרד בישראל.

    שירותים משפטיים ברומניה עבור לקוחות ישראלים כוללים למשל:

    • ייצוג משפטי ברומניה בתיקים של סכסוכים עסקיים, חוזים בינלאומיים, יחסי מסחר, הקמת חברה ברומניה וכיוצא באלו.
    • ייצוג עבירות פליליות ברומניה – ליווי משפטי מלא בהקשר לתיקים פליליים ברומניה או בישראל בהקשר לרומניה – עבירות חמורות, עבירות צווארון לבן, עבירות מס ושאר העבירות הפליליות.
    • עורך דין בוקרשט לטובת ליווי וייצוג בעסקאות נדל"ן, כולל רכישה, מכירה והשכרה של דירות להשקעה.
    • עו"ד רומניה לטובת טיפול וליווי של השקעות פיננסיות בנדל"ן, בשוק ההון וכן הלאה.
    • עורך דין רומניה לליווי משפטי של תיקי מיסוי – מול רשויות המס הרומניות או הישראליות, הליכי גילוי מרצון, תכנוני מס וכו'.
    • בקשות הסגרה בין רומניה לישראל.

    ועוד מקרים מגוונים ושונים בהם יש צורך בייצוג משפטי ברומניה או בעורך דין לרומניה. צריכים עו"ד רומני, פנו אלינו לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ.

      דילוג לתוכן