צור קשר

    ייעוץ משפטי אישי 24/7

    עורך דין טורקיה

    טורקיה היא מדינה מרתקת, קרובה מאוד לישראל ומהווה יעד אטרקטיבי מאוד עבור ישראלים, גם בהקשרים תיירותיים אך בהחלט גם בהקשרים כלכליים, עסקיים ומדיניים. בתור מדינה מוסלמית שגם מטאפורית וגם גיאוגרפית, מהווה גשר המחבר בין אירופה לאסיה, בדגש על המרחב הערבי-מוסלמי, טורקיה היא מדינה חשובה ומשמעותית באזור כולו. מעצם קרבתה לישראל ומשיכתה עבור שלל גורמים ישראלים, במקרים רבים יש צורך בשירות של עורך דין בטורקיה או ייצוג משפטי בטורקיה ובהקשר למדינה המוסלמית.

    מקרים כמו מעצר זוג התיירים הישראליים בשלהי 2021, בהאשמות חמורות של ריגול, לאחר שפשוט צילמו את עצמם במהלך חופשה באיסטנבול, לצד עוד מגוון מקרים לאורך השנים, מוכיחים עד כמה חשוב להיעזר בעורך דין ישראלי המתמחה במשפט בינלאומי ובייצוג לקוחות ישראליים מול גורמים גם במדינת היעד וגם בישראל. משרד הבוטיק של עו"ד בועז ראובן מתמחה בדיוק בסוג זה של שירותים משפטיים בחו"ל, הן בהיבטים פליליים והן בנושאי מיסוי, יחסים עסקיים, משפט בינלאומי וכן הלאה – כולל ניסיון מעשי מוכח ונרחב במתן שירותים משפטיים בתורכיה ללקוחות ישראליים, פרטיים ועסקיים, וייצוג משפטי בתיקים עם הקשר לטורקיה.

     

    קצת על טורקיה

    טורקיה היא מדינה מוסלמית הנמצאת במיקום גיאוגרפי ייחודי, בנקודת החיבור בין אסיה לאירופה – מה שהוביל לכך שלאורך ההיסטוריה היא הייתה יעד אסטרטגי חשוב מאוד, לגורמים רבים. לטורקיה קווי חוף לים התיכון מדרום ומערב ולים השחור מצפון והיא גובלת בסוריה, עירק ואיראן מבחינת שכנות במרחב הערבי-מוסלמי ובארמניה וגיאורגיה מבחינת שכנות בבלקן,. בצד האירופי, תורכיה חולקת גבול עם בולגריה ויוון והיא מאוד קרובה לאי קפריסין. איסטנבול העיר הגדולה והחשובה ביותר במדינה ממש מחברת בין היבשות כאשר חציה באסיה וחציה באירופה. בירת המדינה היא אנקרה.

    טורקיה קרובה מאוד לישראל, מרחק כשעתיים טיסה בלבד ולאורך השנים בין המדינות מתקיימת מערכת יחסים ענפה ועשירה, לעיתים מורכבת פוליטית בעשורים האחרונים אך עם קשרים כלכליים רחבים מאוד. המוני תיירים ישראלים פוקדים את תורכיה בכל שנה, בתור מדינה גדולה ומרתקת המציעה אינסוף אפשרויות לכל סוגי התיירים והמטיילים.

    בטורקיה חיים כ-86 מיליון תושבים, המטבע במדינה הוא הלירה הטורקית וכלכלת המדינה נמצאת בסוג כזה או אחר של משבר וקושי כלכלה כבר כמה וכמה שנים. במדינה סקטור תעשייתי חזק ורחב מאוד, בעיקר תעשיות מסורתיות ותעשיות ייצור וכמו כן סקטור התיירות הוא גדול מאוד וחשוב במיוחד לכלכלת המדינה, שרבים מאזרחיה חיים בעוני ומתקיימים מחקלאות מסורתית ומיושנת.

     

    שירותים משפטיים בתורכיה – עורך דין טורקיה עם משרד בועז ראובן

    משרד עו"ד בועז ראובן פועל כמשרד בוטיק, הבוחר את התיקים שלו ומייצג את לקוחותיו בנאמנות מוחלטת ועם שירות משפטי חכם, יצירתי, מתקדם ולחלוטין מותאם אישית למכל מקרה ולנסיבותיו. המשרד מתמחה במשפט פלילי, במיסים וכמו כן במשפט בינלאומי על שלל גווניו והיבטיו, כולל ליווי, סיוע וייצוג של לקוחות במקרים ותיקים בחו"ל או בעלי הקשר למדינות זרות.

    לאור הקרבה של טורקיה לישראל והיחסים המגוונים והרבים של ישראליים במדינה, ישנם והיו מקרים שונים בהם לקוחות נדרשו לעזרתו של עו"ד ראובן וצוות המשרד לשירותים משפטיים בטורקיה או בהקשר לטורקיה. הנושאים והמקרים בהם המשרד מספק ייצוג משפטי בטורקיה, שירותי עורך דין בטורקיה ושירותים משפטיים הקשורים לטורקיה כוללים למשל:

    • ייצוג פלילי בטורקיה או במסגרת האשמות/חקירות בטורקיה כנגד ישראלים.
    • נושאי מיסים – עבירות מס בטורקיה או בהקשר לנכסים ופעילויות בטורקיה, גילוי מרצון, תכנוני מס וכו.
    • משפט מסחרי–כלכלי – חוזים, קשרים עסקיים ופיננסיים בטורקיה, שוק ההון, הקמת חברות בטורקיה וכן הלאה.
    • משפט בינלאומי בתיקים בתורכיה או הקשורים לתורכיה.
    • תיקי הסגרה, צווי מעצר בינלאומיים של אינטרפול, מעצרים..

    *המשרד אינו עוסק בוויזות או אשרות שהייה/עבודה בטורקיה או של טורקים בישראל.

      דילוג לתוכן