צור קשר

    ייעוץ משפטי אישי 24/7

    עורך דין הולנד

    הולנד היא אחת המדינות המתקדמות באירופה מבחינת כלכלה, ממשל וחברה והיא בהחלט אחת המדינות הפופולאריות עבור ישראלים רבים בהקשר לתיירות, עסקים ומגורים. הולנד, ששמה המלא והרשמי הוא למעשה ממלכת ארצות השפלה (Netherlands), היא מדינה מערב אירופאית קלאסית, עם משק כלכלי משוכלל ומפותח, דמוקרטיה מצטיינת, מערכת חינוך מעולה, ומדיניות סוציאל דמוקרטית במהותה, עם דגש על ליברליזם חברתי.

    עבור ישראלים עם קשרים להולנד או ישראלים הפועלים או מתגוררים בהולנד, משרד עו"ד בועז ראובן מציע מגוון שירותים משפטיים של עורך דין בהולנד או ייצוג משפטי בהולנד ובהקשר להולנד. המשרד פועל במכלול נושאים ותחומים משפטיים – מיסוי, פלילים, משפט בינלאומי, שוק ההון, סייבר ואינטרנט, משפט עסקי-כלכלי – כאשר כל לקוח מקבל שירות בוטיק, מותאם אישית, יצירתי וחכם, ע"י צוות המשרד בישראל ובהולנד ועם שיתופי פעולה עם משרדים משפטיים מובילים באמסטרדם.

    קצת על הולנד

    הולנד היא מדינה די קטנה מבחינה  גיאוגרפית, אך היא בהחלט אחת החשובות והמפותחות באירופה והיא נחשבת לאחת הצפופות ביבשת. המדינה שטוחה ברובה המוחלט, ממוקמת בצפון-מערב אירופה, גובלת בגרמניה ובלגיה ממזרח ומדרום ועם הים הצפוני בגבולה הצפוני, די קרוב לאי הבריטי. להולנד עדיין נותרו בשליטתה כמה איים מרוחקים, בים הקריבי, "שרידים" מהעבר הקולוניאלי של המדינה.

    הולנד היא חברה מלאה באיחוד האירופי, כולל מבחינה מוניטרית, כך שהמטבע במדינה הוא האירו. מבחינת אוכלוסייה, בהולנד חיים כ-17.5 מיליון אנשים, עם מגוון אנושי רחב מאוד הודות לעבר הקולוניאלי ולמדיניות הגירה די ליברלית לאורך השנים. הכלכלה ההולנדית מפותחת ומשוכללת מאוד, עם הרבה מאוד ייצוא חקלאי לצד מגזר פיננסי, הייטק, תעשייה מתקדמת וכמובן תיירות – אשר מושכת אליה המוני ישראלים בכל שנה.

    שירותי עורך דין בהולנד וייצוג משפטי בהולנד

    כאמור, הולנד היא מדינה מאוד פופולארית עבור ישראלים רבים והיא גם מדינה מתקדמת וחשובה באיחוד האירופי, כך שהלכה למעשה ישנם לא מעט מקרים ומצבים בהם יש צורך בשירותי עורך דין בהולנד ללקוחות ישראליים או ייצוג משפטי בהולנד או בהקשר להולנד.

    לעו"ד בועז ראובן וצוות המשרד ניסיון עשיר ומוכח במתן מגוון שירותים משפטיים בחו"ל, ללקוחות פרטיים ועסקיים, עם דגש על שירות פרימיום, מותאם אישית ועם מחשבה יצירתית וחכמה על כל היבטי ומאפייני המקרה הפרטני עבור כל לקוח.

    היקף השירותים המשפטיים עבורם המשרד מספק עורך דין בהולנד או שירות ייצוג משפטי בהולנד הינו רחב ומגוון ביותר, כולל פעילות בתחומים כגון: מיסוי, תכנוני מס פרטיים ועסקיים, משפט בינלאומי, הקמת חברה בהולנד, גילוי מרצון לרשות המיסים לגבי נכסים בהולנד לתושבי ישראל, שוק ההון, GDPR ופעילות בדיגיטל, ייצוג פלילי בהולנד או בתיקים עם הקשר להולנד, חוזים בינלאומיים וכיוצא באלו. נציין כי המשרד אינו עוסק בליווי או ייצוג משפטי לגבי ויזות, אשרות שהייה או עבודה בהולנד.

    זקוקים לייצוג משפטי בהולנד או לעורך דין בהולנד? פנו היום למשרד עו"ד בועז ראובן ותזכו לשירות חכם, יעיל ומותאם אישית, בישראל ובחו"ל.

      דילוג לתוכן