צור קשר

    ייעוץ משפטי אישי 24/7

    עורך דין אוסטרליה

    אוסטרליה נמצאת בצידו השני של העולם, מה שכנראה מוסיף למשיכה שלה עבור אנשים רבים כל כך. היבשת העתיקה והמרתקת הזו כוללת שפע אינסופי של אפשרויות, מתיירות נפלאה ומגוונת ביותר, דרך תרבות עשירה וייחודית ועד הזדמנויות עסקיות בכלכלה מפותחת ומשוכללת הפתוחה לחדשנות וליצירתיות הישראלית. לצד כל המצוין לעיל וסביר להניח שגם בגללו, באוסטרליה חיה קהילה ישראלית ויהודית גדולה ומצליחה. שירותים משפטיים באוסטרליה עשויים להישמע רחוקים, אך במקרים רבים זהו בדיוק הצורך של ישראלים רבים.

    משרד עורכי דין בועז ראובן מספק שירותים משפטיים בישראל ובחו"ל, כולל יכולת לסייע וללוות אתכם משפטית במקרים באוסטרליה או בעלי הקשר לאוסטרליה ומערכות המשפט, המיסוי והכלכלה של המדינה. המשרד פועל עם עורכי הדין שלנו, בישראל ובהתאם לצורך גם באמצעות שיתופי פעולה עם משרדי עורכי דין נבחרים באוסטרליה.

    קצת על אוסטרליה גילוי מרצון

    אוסטרליה היא מדינה וגם יבשת, מדינת ענק שברובה אינה מאוכלסת ואשר מציעה עושר ומגוון מדהימים בכל כך הרבה היבטים. באוסטרליה חיים כ-24 מיליון תושבים המגיעים מבחינת מוצא מכל העולם, כאשר הרוב ממוצא אירופי. התמ"ג לנפש במדינה גבוה ועומד על כ-53,800$ לשנה. המטבע במדינה הוא הדולר האוסטרלי, כאשר כלכלת המדינה מגוונת ומקיימת קשרי מסחר עם מדינות אסיה וכמו כן עם מדינות אירופה וארה"ב – בעיקר בייבוא.

    אוסטרליה עדיין משתייכת רשמית לחבר העמים הבריטי, לכן קיימים קשרים עמוקים לבריטניה ומלכת בריטניה היא גם הריבון עבור האוסטרלים ונחשבת רשמית ראש המדינה, כאשר בפועל את המדינה מנהלת ממשלה עצמאית לחלוטין בראשות ראש ממשלה נבחר.

    הכלכלה האוסטרלית מפותחת ומשוכללת, עם מערכת קפיטליסטית ותמ"ג לאומי העומד על כטריליון דולר ארה"ב. המשק האוסטרלי הצמיח כמה חברות רב לאומיות ענקיות ובשוק המקומי מוקדים פיננסיים חזקים וגדולים, בסידני ומלבורן. מגזרים כלכליים חשובים באוסטרליה הם חקלאות (גידולי שדה וגידול בע"ח לבשר וצמר), כריית מחצבים אשר בהם אוסטרליה עשירה מאוד, משאבי אנרגיה וכמו כן מגזר שירותים גדול מאוד ומגזר פיננסי מפותח. אוסטרליה חתומה על הסכמי סחר בינלאומיים רבים והיא שותפה בארגונים הבין-מדינתיים החזקים והמובילים באסיה ובעולם.

    מבחינת הקהילה היהודית באוסטרליה, זו נחשבת גדולה וחזקה כלכלית והיא מונה כ-100,000 איש, חלקם יהודים שהיגרו לאוסטרליה ממדינות שונות לאורך ההיסטוריה וחלקם ישראלים שעזבו את ישראל ועברו לחלקו הדרומי של העולם.

    משרד בועז ראובן ושירותים משפטיים באוסטרליה

    משרד עו"ד בועז ראובן הינו משרד בוטיק בעל תחומי התמחות המשיקים זה לזה וגם עומדים לבדם, כאשר מושם דגש מהותי על מתן שירותים משפטיים בינלאומיים ברמה הגבוהה ביותר ללקוחות המשרד. תחומי ההתמחות המשפטיים של המשרד כוללים מיסוי בישראל ובמדינות שונות, משפט פלילי-כלכלי, משפט בינלאומי על כל גווניו והיבטיו, שוק ההון, משפט מסחרי וכמו כן התמחות פרטנית ביישום תקנות GDPR לפרטיות במרחב האינטרנטי.

    צוות המשרד והשותפויות המשפטיות-מסחריות שלנו באוסטרליה מציעים ללקוחות פרטיים ועסקיים מגוון שירותים משפטיים, להלן כמה דוגמאות:

    • ליווי, ייעוץ וייצוג בהליכי גילוי מרצון מול רשות המיסים הישראלית. לתושבי ישראל שלהם נכסים ו/או הכנסות מאוסטרליה ורוצים לוודא שלא יינקטו נגדם הליכים פליליים וחקירתיים בהקשר להעלמת מס ודיווח על כלל ההכנסות והנכסים כנדרש.
    • שירותים משפטיים מקיפים ומותאמים אישית בהקשר לנושאי מיסוי בישראל ו/או באוסטרליה, ללקוחות יחידים ועסקיים, למשל למשקיעים בדירות ונדל"ן מניב באוסטרליה או לעסקים עם פעילות מקומית באוסטרליה.
    • שירותי עורך דין אוסטרליה לגבי מיסוי - תכנון מס, דיווחי מס, התנהלות מול רשויות המס, הגשת שומות ועררים ומכלול שירותים משפטיים הנוגעים למיסוי פרטי ועסקי. מס הכנסה, מע"מ, מיסוי נדל"ן, עבירות כלכליות, תשלום כופר, השגות שומה, עבירות מכס וכו'.
    • ייצוג פלילי מותאם אישית לתיקים הקשורים לאוסטרליה – בישראל ו/או באוסטרליה. תיקים בעלי קשר ישיר או עקיף למערכת המשפטית באוסטרליה.
    • עו"ד פלילי אוסטרליה לתיקי הסגרה בין ישראל לאוסטרליה.
    • שירותים משפטיים בנושאי מכס ורגולציה במסחר בין אוסטרליה לישראל ובכיוון ההפוך.
    • ייצוג פלילי לגבי עבירות מחשוב וסייבר בעלות הקשר לאוסטרליה.
    • שירותים משפטיים הקשורים לשוק ההון ופיננסים – רגולציה, הגבלים עסקיים, מסחר, חוזים, מיסוי.

    בחירה במשרד בועז ראובן כעורך דין אוסטרליה היא בחירה בשירות משפטי בוטיקי ומותאם אישית, מקצועיות ללא פשרות ורשת קשרים משפטיים ענפה ברחבי העולם, עם מחויבות מוחלטת לטובת והצלחת הלקוח.

    *המשרד לא עוסק בנושאי "ויזות / אשרות שהייה"

      דילוג לתוכן