צור קשר

    ייעוץ משפטי אישי 24/7

    עורך דין תאילנד

    תאילנד היא אחת המדינות האהובות ביותר על ישראלים, אנו רואים זאת בהיקפי התיירות האדירים של ישראלים היוצאים לתאילנד מדי שנה וגודשים את אינסוף אתרי התיירות שיש למדינה נפלאה ומרתקת זו להציע. בנוסף לקשרי תיירות ענפים בין ישראל לתאילנד, ישנם גם קשרים כלכליים רבים, מהעובדים הזרים התאילנדים המגיעים לענף החקלאות בישראל ועד לשיתופי פעולה של חברות ישראליות המבקשות להיכנס לשוק התאילנדי הצומח והמתפתח. כל אלו ודוגמאות נוספות יוצרות צורך הולך וגובר לייצוג משפטי בתאילנד וליווי של עו"ד תאילנד.

    משרד עו"ד בועז ראובן ושות' מציע ניסיון עשיר במשפט בינלאומי ובליווי משפטי של לקוחות עסקיים ופרטיים באסיה ובשווקים בינלאומיים אחרים. למשרד מערכת קשרים איכותית עם גורמים משפטיים ומקצועיים בתאילנד, מה שמאפשר לכם ראש שקט ושירות משפטי מותאם אישית לכל הצרכים שלכם בתאילנד ודרום מזרח אסיה.

    מצבים בהם יש צורך בייצוג משפטי וליווי עסקאות בתאילנד מיסוי אמריקאי

    • הכנה, עריכה וחתימה של חוזים עסקיים בינלאומיים בין גורמים מישראל ותאילנד
    • סכסוכים עסקיים ומסחריים בתאילנד, עם גורם ישראלי מעורב
    • תיקים פליליים בתאילנד – עבירות פליליות, עבירות מס, צווארון לבן, חקירות כלכליות
    • דיני משפחה הכוללים הימצאות חלק מהמעורבים בתאילנד
    • תיקי הסגרה – מישראל לתאילנד ומתאילנד לישראל
    • ליווי עסקי מקצועי של חברה ישראלית הרוצה להיכנס לשוק התאילנדי
    • היבטי רגולציה עסקית של גופים בינלאומיים בתאילנד
    • ייצוג משפטי בתאילנד בהקשר לנושא של הבאת עובדים זרים לישראל
    • רכישת נכסי נדל"ן בתאילנד
    • ליווי, ייעוץ וייצוג משפטי בהקשר להשקעות שונות של ישראלים בשוק התאילנדי

    מרבית העיסוק המשפטי הקושר בין גורמים בתאילנד לבין גורמים בישראל הינו בהיבט העסקי, למשל של חברות ישראליות שרוצות להיכנס לתאילנד, עבודה מול גורמים ממשלתיים בתאילנד וכיוצא באלו. במקרים אלו ההיבטים המשפטיים הם מורכבים ורחבים מאוד, מרגולציה וחוקים מקומיים בתאילנד, דרך מימון וחוזים ועד היכרות עם התרבות העסקית, הצרכנית והאזרחית של תאילנד – תרבות שונה מאוד מזו הקיימת בישראל. אך לצד אלו, ישנם תיקים ומקרים המצריכים ליווי משפטי של עורך דין תאילנד שהם בהקשר הפרטי ואף הפלילי, כאשר כאן מדובר על מיומנות משפטית שונה ועל נסיבות אחרות לגמרי המצריכות את הליווי המתאים ביותר.

    משרד בועז ראובן מתמחה בנושאים  אלו ויחבר אתכם, בגיבוי מלא, לגורמים המשפטיים האופטימאליים בתאילנד.

    שירותים משפטיים בתאילנד - משרד בועז ראובן

    משרד עורך הדין בועז ראובן פועל במודל של משרד בוטיק, עם מעל עשור של ניסיון ומגוון רחב של הצלחות מוכחות בליווי וייצוג לקוחות בתיקים בישראל ובחו"ל, במגוון נושאים כלכליים, פליליים, שאלות מיסוי, תיקי הסגרה, משפט בינלאומי ותחומים נוספים. עו"ד בועז ראובן עצמו מציע ניסיון משפטי פרקטי בעבודה בתאילנד ובמדינות אחרות בכלל יבשת אסיה, כמו גם במדינות אחרות בעולם. 

    עבור תיקים המצריכים עורך דין בתאילנד, לצד העבודה הצמודה והמקצועית של צוות המשרד בארץ, אנו מפעילים בעת הצורך קשרים מקצועיים עם פירמות עריכת דין בתאילנד ובמדינות אחרות באסיה והמזרח הרחוק, בהתאם למהות וצרכי המקרה.

     

     

    *המשרד לא עוסק בנושאי "ויזות / אשרות שהייה"

      דילוג לתוכן