צור קשר

    ייעוץ משפטי אישי 24/7

    עורך דין הודו

    הודו היא הדמוקרטיה הגדולה בעולם והמדינה המאוכלסת ביותר בעלם אחרי סין. עם כ-1.3 מיליארד תושבים, מדובר על שוק כלכלי אדיר ועל מדינה אשר נמצאת בתנופת פיתוח וצמיחה רחבת היקף – מה שכמובן מציע שפע של הזדמנויות לחברות ישראליות. ואכן, השוק ההודי נפתח לעולם וישראל היא שחקנית משמעותית בו, עם חברות מכל קצוות המשק הישראלי. לכן אנו במשרד עו"ד בועז ראובן ושות' מציעים ללקוחותינו שירותים משפטיים שונים בהקשר לשוק ההודי, עם מערכת קשרים איכותית לגורמים מקצועיים שונים ורלוונטיים בתת היבשת המרתקת ומלאת ההזדמנויות הזו.

    השוק ההודי משווע לפתרונות מתקדמים וחכמים, כאשר חברות ישראליות רבות נמצאות שם כדי לתת את הפתרונות הטובים והמותאמים ביותר. כך למשל לישראל ולהודו מערכת קשרים כלכלית עמוקה ומתפתחת בתחומי ביטחון, סייבר, חקלאות, קלינטק, ביטחון המולדת, תשתיות, אנרגיה, ניהול משק המים, מכשור רפואי, מחשוב ועוד. כל הקשרים האלו בין גורמים בינלאומיים כוללים כמובן גם הרבה היבטים משפטיים – חוזים, מיסוי, התאגדויות, מכרזים, רגולציה, פיננסים, סוגי עסקאות וכיוצא באלו.

    על פי רוב, הצורך בליווי משפטי של עורך דין הודו הוא צורך עסקי של חברות וארגונים ישראלים המבקשים לקיים פעילות מסוימת בשוק ההודי. נכון להיום אין פעילות אמיתית וישירה של משקיעים ישראלים פרטיים בהודו, כך גם לגבי מעורבות פלילית של אזרחי ישראל בהודו. כך שמבחינה משפטית של ייצוג משפטי בהודו, הצורך הוא צורך משפטי-עסקי ברוב המקרים.

    קשרים עסקיים ומשפטיים המגשרים על הפערים בין ישראלים להודים עבירות מס של עצמאים

    הודו היא מדינה כל כך גדולה ומורכבת שקשה בכלל לדמיין זאת וקל וחומר להסביר זאת בקצרה. ההבדלים התרבותיים בין ישראל להודו הם עצומים, כולל מבחינת תרבות עסקית – כאשר כדי להצליח לעשות עסקים בהודו יש לנהל נכון את הפערים האלו ולעבוד עם גורמים שיודעים כיצד לנטרל אותם ולהפוך את החיבור בין הישראלים להודים ליתרון תפעולי, תחרותי וכלכלי.

    למשרד בועז ראובן מערכת רחבה ומוצלחת של קשרים עם גורמים משפטיים וגורמים מקצועיים רלוונטיים אחרים בהודו, בדיוק המערכת המגשרת על פערי התרבות האלו ואשר הופכת את החיבור בין הצדדים להצלחה!

    שירותים משפטיים בהודו עם משרד בועז ראובן

    משרדנו הינו משרד בוטיק בעל 10 שנות ניסיון בתיקים המתנהלים ברחבי אסיה–פסיפיק, אירופה וארה"ב. לקוחות המשרד נהנים מפתרונות משפטיים ומקיפים במדינות שונות ברחבי אסיה ובכלל זה בהודו.

    גולת הכותרת של משרדנו וגאוות צוות המשרד הינה הקשת הרחבה של קשרים וניסיון משפטי עשיר שנצבר במהלך השנים, עם דגש מהותי ונרחב על  הודו, מתוך אמונה בשוק צומח ומהותי זה והתפתחות כל מערכת הקשרים בין גורמים מישראל לגורמים עסקיים וממשלתיים מהודו. כך אנו מחברים בין גורמים שונים מישראל לגורם המשפטי ו/או המקצועי בהודו, תוך כדי ליווי ישיר ומלא שלנו לאורך כל התהליך ומתן גיבוי לשותפים שלנו בהודו – הכל כדי לאפשר לכם להצליח ביוזמות ובתהליכים שאתם מקיימים ומקימים בשוק ההודי העצום והצומח.

     

    *המשרד לא עוסק בנושאי "ויזות / אשרות שהייה"

      דילוג לתוכן