צור קשר

    ייעוץ משפטי אישי 24/7

    עורך דין ניו זילנד

    כשאומרים "קצה העולם", מתכוונים למקום כמו ניו זילנד ללא ספק. המדינה הקסומה והמיוחדת הזו שוכנת בעיקרה על גבי שני איים בחלקו הדרום-מערבי של האוקיינוס השקט, 2,000 ק"מ מאוסטרליה השכנה. הריחוק שלה מכמעט כל מקום בעולם, נופים פראיים ומרהיבים, אנשים נחמדים וכלכלה מערבית משוכללת הם שמושכים למדינה המוני מטיילים ואנשים המחפשים הזדמנויות – תיירותיות, עסקיות וגם הזדמנות לחיים חדשים. אם אתם ישראלים הזקוקים מסיבה כזו או אחרת לשירותים משפטיים בעזרת עו"ד ישראלי המתמחה במשפט בינלאומי ותחומים נוספים – משרד בועז ראובן הוא המקום עבורכם.

    ניו זילנד משתייכת לחבר העמים הבריטי, בדומה לאוסטרליה, קנדה ומגוון מדינות נוספות, כך שההשפעה הבריטית ניכרת מאוד ברחבי האי, בתרבות, באוכלוסייה ובמערכות הממשלתיות והכלכליות. אך האירופים לא היו כמובן הראשונים להתיישב באיים המרוחקים והמרהיבים האלו, אלו היו המאורים הנחשבים לתושבים המקוריים לניו זילנד אשר הגיעו לאזור דרך הים מאזור פולינזיה.

    ניו זילנד היא ביתם של קצת מעל 4 מיליון תושבים המתפרסים על גבי שני האיים הגדולים והעיקריים של המדינה – האי הצפוני והאי הדרומי – ועל גבי עוד כמה איים קטנים יותר באזור. המטבע בניו זילנד הוא הדולר הניו זילנדי (NZD) והתמ"ג לנפש עומד על כ-42,000$ ומדד הפיתוח האנושי בדירוג 0.917, ה-16 בעולם. בירת ניו זילנד היא וולינגטון והעיר הגדולה ביותר היא אוקלנד.

    למרות ריחוקה ואף בידודה הגיאוגרפי המסוים ובזכות מאפייני האוכלוסייה בה, ניו זילנד מקיימת כלכלה מצליחה, מגוונת ומערבית מבחינת היותה משוכללת, פתוחה ומאפשרת רמת חיים גבוהה לתושביה. אמנם מדובר על מדינת אי במלוא מובן המילה, אך מאזן הסחר של ניו זילנד יחסית מאוזן מבחינת היקפי ייבוא לעומת ייצוא. הכלכלה המקומית מתבססת על ייצוא תוצרי חקלאות בע"ח – בעיקר בשר כבשים וצמר כבשים וכמו כן דיג – ועל ייצוא מוצרי מיכון וטקסטיל. שווקי הייצוא העיקריים של ניו זילנד הם אוסטרליה, ארה"ב ויפן. התיירות היא מגזר כלכלי חשוב מאוד לניו זילנד והיא מושכת אליה מיליוני מבקרים בכל שנה המגיעים לטייל ולחוות את העושר הגיאוגרפי והנופי המדהים במדינה הנחשבת לאחת היפות בעולם.

    שירותים משפטיים בניו זילנד עם עו"ד בועז ראובן צווארון לבן

    הביטוי המאורי (שפת ה"ילידים" של ניו זילנד) לברוכים הבאים הוא Haere Mai, ואכן ניו זילנד היא אחת המדינות הפתוחות והמזמינות ביותר בעולם, הן לתיירים והן מבחינת הכלכלה המקומית. אך ישנם כללים ורגולציות שצריך להכיר וליישם כדי להיכנס כמו שצריך למדינה ולשגשג בה מבחינת יזמויות כלכליות ועסקיות בינלאומיות. משרד עו"ד בועז ראובן מספק שירותי משפט בינלאומי ושירותים בתחומים משפטיים נוספים במדינות רבות בעולם וכמובן שבישראל, כאשר המשרד פעיל בעת הצורך גם בניו זילנד – באופן ישיר או דרך סיוע מישראל ושימוש בשותפויות משפטיות עם משרדים משפטיים איכותיים בניו זילנד עצמה.

    המשרד מתמחה בכל היבטי המשפט הבינלאומי – מייצוג פלילי בינלאומי, דרך עבירות מחשב והליכי הסגרה ועד מקרים המערבים נושאים של מכס, רגולציה מקומית ובינלאומית, הסגרה, חוזים ומשפט ימי. בנוסף, צוות המשרד מתמחה בדיני מיסים, בישראל וכן בעולם, עם ייצוג ויעוץ לגבי מכלול היבטי מיסוי ללקוחות פרטיים ועסקיים – גילוי מרצון, עבירות מס, תכנוני מס, התאגדויות בחו"ל וכיוצא באלו. וכמו כן תוכלו ליהנות משירותים משפטיים בעלי הקשר לניו זילנד בתחומי שוק ההון, יישום תקנות GDPR לפרטיות אינטרנטית ומשפט פלילי-כלכלי בישראל ובחו"ל.

    שירותים משפטיים בניו זילנד – ישירות במדינה המרוחקת או דרך סיוע מישראל – משרד עו"ד בועז ראובן לשירותכם, בהתאמה אישית ומקצועיות לאורך כל הדרך.

     

    *המשרד לא עוסק בנושאי "ויזות / אשרות שהייה"

      דילוג לתוכן