צור קשר

    ייעוץ משפטי אישי 24/7

    עורך דין ברזיל

    ברזיל היא המדינה הגדולה ביותר בדרום אמריקה והחמישית בגודלה בעולם, עם אוכלוסייה ענקית של כ-208 מיליון איש. בתור מדינה עם נופים גיאוגרפיים ואנושיים מגוונים ומרתקים, משאבי טבע רבים, תרבות מושכת וכמובן גודל עצום ביבשת הדרום אמריקאית, ניתן להבין את כוח המשיכה של ברזיל עבור ישראלים. כוח משיכה אשר מתבטא במכלול דרכים, מתיירות, דרך קשרים מדיניים ועד קשרים מסחריים רבים והזדמנויות עסקיות. אי לכך זה אך הגיוני כי מעת לעת ישראלים שונים זקוקים לשירותים משפטיים בברזיל, משרד עו"ד בועז ראובן יכול בהחלט להיות הקשר המשפטי שלכם לברזיל ובברזיל. 

    כלכלת ברזיל מדורגת בתור ה-6 בעולם והיא צומחת במהירות, זאת למרות פערים חברתיים גדולים מאוד המאפיינים את המדינה. כמו כן, ברזיל פתוחה מאוד להשקעות זרות ולישראל שמור מקום של כבוד במשק הברזילאי, זאת בעיקר בהקשר לביקוש לטכנולוגיות וליכולות הישראליות בתחומים שונים כגון חקלאות, ביטחון, מחשוב, אלקטרוניקה ועוד. למרות המרחק הגיאוגרפי הרב, בשנים האחרונות ניתן בהחלט לראות עליה מהותית בקשרים המסחריים בין ישראל לברזיל וגם בהיקפי התנועה התיירותית בין המדינות, עם השקת יותר קווים ישירים למדינת הענק.  

    כל הפרטים הללו לגבי ברזיל מייצרים מציאות בה כיום הקשרים בין ישראל לברזיל רק הולכים ומתחזקים והקרקע פורייה מאוד להשקעות שונות ולהזדמנויות עסקיות של שחקנים ישראלים בברזיל. חלק ממציאות זו כולל גם צורך מגוון בשירותים משפטיים בברזיל ואנו במשרד בועז ראובן נכונים לתת מענה אופטימאלי ומותאם אישית לצורך זה, ע"י עורכי הדין של המשרד המתמחים במשפט בינלאומי, מיסוי, משפט פלילי-כלכלי ובפעילות בשוק ההון וע"י קשרים מקצועיים איכותיים ומוכחים שלנו עם שותפים משפטיים בשוק הברזילאי. 

     

    שירותים משפטיים בברזיל עם משרד עו"ד בועז ראובן

    ברזיל היא מדינת ענק עם שפע של מורכבויות גיאוגרפיות, כלכליות, דמוגרפיות ופוליטיות, דווקא מסיבה זו ישראלים הזקוקים לשירותים משפטיים במדינה מיוחדת זו צריכים שירות ממוקד, מותאם אישית ומדויק שמשרד בוטיק יכול לספק להם – השירות המשפטי של משרד עו"ד בועז ראובן בברזיל. המשרד מספק שירותים משפטיים שונים ללקוחות בעלי צורך משפטי בברזיל, בין אם בסיוע דרך שהות בישראל ובין אם דרך סיוע וליווי בשטח בברזיל עצמה.

    המשרד מעניק שירותים משפטיים ללקוחות עסקיים ופרטיים, בהתאמה אישית ומתוך מחויבות עמוקה והבנה של המערכות המשפטיות השונות, בעזרת הצוות הפנימי במשרד ובאמצעות שותפויות משפטיות עם עורכי דין בברזיל. המשרד מציע שירותים משפטיים בברזיל ללקוחות פרטיים ועסקיים המעורבים בחשדות או בתיקים פליליים, בעיקר בפן הכלכלי וכמו כן בנושאי מיסוי ועבירות מס בברזיל או בין ברזיל לישראל.

     

    ברמה העסקית והמסחרית, המשרד מתמחה גם במשפט בינלאומי ובמיסוי בינלאומי ולכן מספק שירותים משפטיים לגופים המעוניינים להקים פעילות עסקית-מסחרית בברזיל ובדרום אמריקה, לגופים ישראלים הנמצאים בסכסוך עסקי עם גורם בברזיל וכיוצא באלו. עורכי הדין במשרד מלווים, מייעצים ומייצגים לקוחות עסקיים בהקשר למיסוי, רגולציה, חוזים מסחריים, הליכים עסקיים שונים ותביעות פליליות-כלכליות בברזיל.

     

    *המשרד לא עוסק בנושאי "ויזות / אשרות שהייה"

     

      דילוג לתוכן