צור קשר

    ייעוץ משפטי אישי 24/7

    עורך דין צרפת

    צרפת היא אחת המדינות הקרובות ביותר לישראל, בעיקר מבחינת גודל הקהילה היהודית בצרפת והיקף העלייה היהודית מצרפת לישראל בשנים האחרונות – שני נתונים הממחישים עד כמה הצורך בייצוג משפטי הולם בצרפת הוא נדרש ונחוץ לישראלים רבים וכמו כן לצרפתים בעלי זיקה לישראל. בין אם מסיבות עסקיות, לצורך השקעה בנדל"ן או מטעמים פרטיים ואזרחיים, כאשר עולה הצורך המשפטי, אז קריטי לקבל ייצוג משפטי וליווי מקצועי מתאימים מטעם עו"ד צרפתי או כזה המציע היכרות עם מערכת המשפט הצרפתית, כמו משרד עו"ד בועז ראובן.

    השנים האחרונות היו שנים של גל עלייה גדול מצרפת לישראל, מסיבות שונות החל מציונות נטו ועד המצב הפוליטי והחברתי המורכב בצרפת עבור יהודים. מציאות זו יצרה צורך משמעותי בשירותים משפטיים עבור אותם עולים חדשים מצרפת שהגיעו להתחיל את חייהם בישראל. צורך משפטי זה נוגע הן להיבטים משפטיים בישראל עבור העולים החדשים והן לשירותים משפטיים בצרפת עבור אותם אזרחי צרפת שעזבו את ביתם וישראלים שנכנסו להשקעות ופעילויות שונות בשוק הצרפתי.

    נושא המיסוי הוא בין המהותיים והנפוצים ביותר בהקשר של עורך דין צרפתי וייצוג משפטי בצרפת ו/או עבור יוצאי צרפת בישראל. למשל מיסוי של אנשים בעלי נכסים בצרפת, מיסוי גופים עסקיים ישראלים בעלי פעילות בצרפת ואירופה וכיוצא באלו, בין אם במסגרת הליכי גילוי מרצון או במסגרת תיקי מס רגילים.

    מערכות המס והמשפט השונות והעצמאיות של ישראל וצרפת, לצד היבטים של המשפט הבינלאומי הכללי, יוצרים מצב בו חשוב מאוד לקבל ליווי וייצוג משפטי רק באמצעות מומחה לתחומים אלו ובעל נגיעה משותפת הן למשפט הישראלי ולמערכות המס המקומיות והן למכלול המערכות הרלוונטיות בצרפת, בין אם ישירות או דרך מערכת קשרים מקצועיים עם אנשי מקצוע בצרפת. כאשר אלו יכולות שמשרד בועז ראובן מציע ללקוחותיו בישראל ובצרפת.

    דוגמאות לצורך בשירותי עורך דין בצרפת עבירות מס של עצמאים

    • הליכי גילוי מרצון של אזרחי ותושבי ישראל בעלי נכסים בצרפת – לדיווח אמת של הכנסות אישיות והימנעות מהליך פלילי והעונשים הפוטנציאליים שלו.
    • סיוע משפטי בהקשר למיסוי בצרפת.
    • סיוע משפטי בהוצאת דרכון צרפתי.
    • היבטים משפטיים של עסקאות נדל"ן בצרפת או בישראל לאזרחי צרפת.
    • סכסוכים עסקיים ומסחריים בין גורמים מישראל וצרפת.
    • חוזים עסקיים בשוק הצרפתי ו/או הישראלי, עם מעורבות עסקית בינלאומית בצרפת וישראל.
    • הסתבכות של ישראלים בתיקים פליליים בצרפת – כולל עבירות מס, עבירות צווארון לבן, עבירות כלכליות ושאר עבירות פליליות.
    • תיקי הסגרה בין ישראל לצרפת, בשני הכיוונים.

    שירותים משפטיים בצרפת עם משרד בועז ראובן

    משרדנו עוסק במשפט הצרפתי ומתמחה בתיקים במשפט הבינלאומי וכולל במשפט צרפתי, כולל תיקים ומקרים בהם מעורבים אזרחים ישראלים ותושבי חוץ.

    משרד עו"ד בועז ראובן מטפל בתיקים בינלאומיים מכל קשת המשפט הפלילי והאזרחי, למשל עבירות צווארון לבן, עבירות כלכליות בצרפת וישראל, משפט מסחרי‏, חוזים מסחריים בינלאומיים‏, עסקאות בינלאומיות‏, מיזוגים ורכישות‏, דיני חברות‏, דיני חוזים‏, השקעות בצרפת‏, בדיקת נאותות‏, דיני צרפת‏‏, משפט בינלאומי פרטי‏, דיני ירושה בצרפת‏, נדל"ן בצרפת‏, התאגדות ורישום חברות  בצרפת‏, ליווי עסקים בצרפת‏, חוזי מקרקעין‏, אכיפת פסקי דין זרים‏, ארגונים בינלאומיים‏, בנקאות בינלאומית.

     

    *המשרד לא עוסק בנושאי "ויזות / אשרות שהייה"

      דילוג לתוכן