צור קשר

    ייעוץ משפטי אישי 24/7

    עורך דין מלדיביים

    אם עד לפני לא הרבה שנים, רוב הישראלים כלל לא ידעו איפה נמצאת מדינת האיים הקטנטנה, היום המלדיביים כבר הפכו לאחד היעדים הכי מוכרים נחשקים ואקזוטיים עבור המוני ישראלים שכבר הגיעו לחופשות מרהיבות במדינה המיוחדת הזו באוקיינוס ההודי – זאת על אף שאין קשרים רשמיים בין המדינה המוסלמית הקטנה לבין ישראל. ריבוי הקשרים והביקורים של ישראלים באיים, מביאים לכך שמעת לעת עולה עבור לקוחות מישראל הצורך בשירותים משפטיים ובעורך דין במלדיביים – שירותים שמשרד הבוטיק עו"ד בועז ראובן מציע ומספק.

    משרד עו"ד בועז ראובן מתמחה במשפט בינלאומי, משפט פלילי, דיני מיסים ובמגוון נושאים משפטיים נוספים – עם מערך נרחב ומוכח של מתן שירותים משפטיים בחו"ל, דרך ישראל או ישירות במדינות היעד בכל העולם, כולל ייצוג משפטי במלדיביים והתאמה אישית של שירותי עורך דין במלדיביים.

     

    אודות האיים המלדיביים

    האיים המלדיביים נמצאים די מבודדים באוקיינוס ההודי, בקצה החלק הנקרא הים הערבי, כאשר המדינות הגדולות הקרובות ביותר למלדיביים הן סרי לנקה והודו, הנמצאות מצפון. המדינה מורכבת משרשרת של אלפי איים קטנים המקובצים יחד באטולים של איים ושוניות אלמוגים. המלדיביים היא מדינה מוסלמית, בעקבות התיישבות מוסלמית באזור לאורך השנים והיא המדינה הקטנה ביותר ביבשת אסיה וגם המדינה המוסלמית הקטנה בעולם.

    כלכלית, המלדיביים מתבססת בעיקר על תיירות, המהווה כשליש מהתוצר במדינה ואחראית על כ-90% מהכנסות המדינה. ברחבי האיים השונים המרכיבים את המדינה, החל באי עיר הבירה המאוכלס ביותר הנקרא מאלה (בו נוחתים) ועד לאיים קטנים ומבודדים יותר, יש אתרי נופש יוקרתיים ובוטיקיים, הנחשבים לאטרקטיביים ופופולאריים על תיירים מכל רחבי העולם, כולל המוני ישראלים שיכולים בשנים האחרונות להגיע לנפוש במדינה עם החופים המרהיבים והאקלים הטרופי.

     

    עורך דין במלדיביים ושירותים משפטיים במלדיביים – עם משרד עו"ד בועז ראובן

    המשרד מציע את שירותיו המשפטיים – בייעוץ, ייצוג, ליווי, סיוע ויצירת חיבורים ישירים עם גורמים משפטיים וחוקיים – באיים המלדיביים, ללקוחות פרטיים ועסקיים מישראל ובעלי הקשר כלשהו למלדיביים. תחומי ההתמחות של המשרד במסגרת השירותים המשפטיים הבינלאומיים שבתוכם נכללים שירותים משפטיים במלדיביים, כוללים למשל:

    • משפט פלילי בינלאומי – ייצוג, ליווי וסיוע בתיקים פליליים של לקוחות ישראליים במלדיביים או בהקשר למלדיביים.
    • תיקי משפט בינלאומי במלדיביים או מול גורמים במלדיביים. כולל במקרים בהם האינטרפול מעורב.
    • חוזים, משפט מסחרי, קשרים עסקיים מול גורמים במלדיביים ושאר שירותים משפטיים הקשורים לפעילות כלכלית או מסחרית של ישראלים במלדיביים.
    • נושאי מיסים ומיסוי – עבירות מס, תכנוני מס, גילוי מרצון ועוד.
    • ייצוג משפטי ושירותי עורך דין במלדיביים בנושאים של פיננסים, שוק ההון, קריפטו וכדומה.
    • תביעות מול גורמים במלדיביים – למשל ספקי תיירות ואתרי נופש במדינה.

     

    נקלעתם למצב לא נעים מול אתר נופש במלדיביים ואתם רוצים לתבוע? נכנסתם לסכסוך עסקי מול גורם באיים המלדיביים ואתם זקוקים לייצוג משפטי במלדיביים? למקרים אלו ועוד מצבים המצריכים סיוע משפטי, פנו למשרד עו"ד בועז ראובן.

      דילוג לתוכן