צור קשר

    ייעוץ משפטי אישי 24/7

    מהו יועץ מס בינלאומי?

    במציאות של כלכלה גלובלית שרק הולכת ומתחברת, לצד רגולציית מיסוי ההולכת ומשתנה באופן דינמי בישראל ובעולם גם יחד, תחום המיסוי מעולם לא היה כה סבוך ומורכב לניווט מוצלח, מושכל, יעיל וכמובן חוקי. יועץ מס בינלאומי הינו הקפטן שיכול להוביל את הספינה העסקית שלכם – תהא אשר תהא – במים הסוערים של עולם המיסוי.

    נשים את המטאפורות בצד, כיום בהחלט ניתן לומר כי ייעוץ מס גלובלי חכם, מותאם אישית ומדויק מייצר עבור תאגידים, חברות, עסקים ואנשים פרטיים הבדל של ממש מבחינת חבויות מס בינלאומיות והתנהלות פיננסית מושכלת. הרגולציה הפיננסית כיום הרבה יותר מהודקת, מוקפדת וחובקת מדינות מבחינת שיתופי פעולה, אמנות מס וחוקים. לכן פתרונות כמו מקלטי מס, הקמת חברות בחו"ל, רישום נכסים עסקיים ופרטיים בחו"ל וכיוצא באלו – למרות שבהחלט עדיין יש להם מקום – אינם פתרונות פשוטים כבעבר כדי לצמצם את חבות המס שלכם באופן חוקי. יועץ מס בינלאומי הוא מומחה לנושא רחב ודינמי זה ויידע לבנות עבורכם תכנון מס מדויק.

    תכנון מס חכם וחוקי

    תכנון מס הוא תחום מקובל, נפוץ וכמובן חוקי לחלוטין כאשר המהלכים והפעולות נעשות במסגרת החוקים וההגדרות של מדינת ישראל ומדינות רלוונטיות אחרות. תכנוני מס חשובים ורלוונטיים הן לגופים עסקיים והן לאנשים פרטיים. ייעוץ מס בינלאומי המסופק לכם ע"י עו"ד מיסים מנוסה ומומחה למיסוי בינלאומי וישראלי מהווה את הבסיס הנכון והנדרש לפלטפורמת תכנון מס חכמה, יעילה וחוקית.  

    נדגיש כי תכנון מס לגיטימי וחכם אינו מהווה התחמקות ממס אלא "פשוט" התנהלות פיננסית וניהולית נכונה ומדויקת המאפשרת לנישום לשלם בדיוק את מס האמת המדויק בהתאם למדינות הרלוונטיות השונות.

    יועץ מס בינלאומי בוחן את התמונה הרחבה בכללותה, תוך התחשבות מתמדת בחוקי המס ובהיבטים תפעוליים, חשבונאיים וניהוליים רבים כדי לייצר מצב בו הנישום מקבל הייעוץ יבצע את המהלכים הטובים ביותר כדי לשלם מס אמת אך מס מופחת לעומת התנהלות דומה ללא תכנון וייעוץ מס.

    תפקידי יועץ המס הבינלאומי בפועל

    • בחינת כל המיסים הנוגעים לעסקה מסוימת או למבנה נכסים מסוים – כולל מיסוי ישראלי, מיסוי במדינה בחו"ל ורגולציית מיסוי. בחינה זו עשויה להשפיע מהותית על כדאיות כלכלית של עסקה או של החזקה בנכס כלשהו בחו"ל.
    • יועץ מס בינלאומי ידע להכווין אתכם כלקוחות לעבר העסקה או מבנה העסקה הנכון ביותר מבחינת מיסוי – קרי, באיזה מודל הנישום ישלם פחות מס.
    • הכנסת שיקולים ותכנונים עתידיים לתהליך מקיף ומותאם אישית של ייעוץ מס בינלאומי.
    • ייעוץ ו/או ביצוע של צעדים משפטיים מסוימים לפני ביצוע מהלכים עסקיים או כלכליים כדי לצמצם את חבות המס בהמשך הדרך. במסגרת החוק כמובן.
    • יועץ מס בינלאומי מתעדכן כל הזמן בחוקי המס בישראל ובעולם כדי לספק ייעוץ מדויק ואופטימאלי.
    • יועץ המס הבינלאומי מוודא כי מבנה העסקה או המהלך הכלכלי נכון ומדויק מבחינת ההיבטים המשפטיים ומבחינת הרגולציה של רשות המיסים בישראל ורשויות המס בחו"ל.
    • המטרה הראשית של ייעוץ מס בינלאומי היא לצמצם את חבות המס של הנישום, תוך פעולה רק במסגרת חוקי המס הרלוונטיים.

    מתוך הבנת החשיבות של תכנוני מס במציאות הכלכלית כיום והמורכבות המשפטית האדירה של תחום המיסוי המסובך מלכתחילה, ניתן לראות בבירור כי יועץ מס בינלאומי שהוא גם עורך דין מיסוי מקצועי מהווה נכס של ממש והוא הגורם המתאים ביותר – גם לייעוץ מס בינלאומי לתאגידים וגם לנישומים פרטיים.

     

      דילוג לתוכן